OUTFIT BLACK SKIRT AND FLOWERS

9 July 2014


 photo XXXXIMG_3563_zpsb6f144dc.jpg




 photo XXXXZARA_zps295b02b2.png  photo XXXXIMG_3565_zps5224d65e.jpg
Jacket: Zara / T-shirt: H&M / Shirt & Shoes: Primark

Eergisteren na het leren gingen Hazal en ik de stad in om de sale te bekijken. De stad was super druk en winkelen ging ook niet zo makkelijk als ik had gedacht. Je kon amper bewegen. Mijn zusje heeft paar items gescoort bij de Monkie, maar voor mezelf kon ik niks vinden jammer genoeg. Maar ik heb wel  wat make-up gekocht waar ik even in het weekend aan de slag mee gaan. Vandaag was het echt een regenachtige dag; lekker Hollands. Ik heb mijn dag vermaakt met leren en ik moest naar de tandarts. Ik werd maar vijf(!) keer geprikt en geloof mij dat was geen pretje :(. Gelukkig heb ik een zonnige outfit online staan die het wel weer goed maakt!


ENGLISH: I wore this outfit last last Monday when I and Hazal went shopping for the sale items. Too bad I didn't find a thing, but I still have these happy pictures! 


Liefs,
Cana

11 comments:

  1. Dit model staat je echt prachtig

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  2. Hele mooie outfit en originele fotolocatie! Heel leuk!

    ReplyDelete
  3. nice look ;>

    xoxo
    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Dat jasje is echt prachtig<3

    x

    ReplyDelete
  5. Wauwie girl. Heel leuk!

    xo

    ReplyDelete
  6. Mooie outfit, je rok is erg leuk en staat je super!

    ReplyDelete
  7. Dat jasje vind ik echt geweldig! Goede outfit!

    ReplyDelete
  8. Wat een super outfit!
    hele mooie foto's
    xx

    http://fabulousfashionbeing.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. Helemaal geweldig deze outfit!

    http://fashionoase.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters