OUTFIT BLAND AND WHITE

12 July 2014



 photo sistersandsisters_outfitpost5_zps252e2c70.jpg





 photo sistersandsisters_outfitpost9_zps91ea3f81.jpg  photo sistersandsisters_outfitpost7_zps84831808.jpg  photo sistersandsisters_outfitpost8_zpsb4a878ed.jpgBlouse and Jacket: Vintage / Jeans: Primark / Shoes: Vagabond / Bagg: Ecco

Zoals Cana in haar laatste outfit post laat weten, gingen wij afgelopen maandag lekker de stad in voor afleiding en om te shoppen. Ik heb de afgelopen weken zoals jullie weten weinig rust gehad. Ik was zelfs een beetje overspannen geraakt. Dit loste ik gelukkig net op tijd op. Zo was mijn middagje in de stad een prima afleiding. De F21 en UO moest ik vermijden ivm de extreme drukte, maar ik slaagde weer lekker goed bij Monki. Ik vind de sale van Monki altijd fijn. Zo kocht ik bijvoorbeeld een truitje voor €10,- ipv €40,- dat is écht sale voor mij. Voor de rest geniet ik deze vakantie met strand, zon en park in combinatie met mijn parttime baan. Zo kan ik weer lekker geld verdienen en ook uitgeven. Ideaal vind ik haha. Wat zijn jouw zomerplannen?

ENGLISH: I wore this outfit last Monday when Cana and I had our day of. We went for shopping in the city and relaxed. I love these days, especially when I had these stress days with school!


Liefs,
Hazal




10 comments:

  1. Wat een gave outfit! Fijne zomervakantie, liefs!

    ReplyDelete
  2. Stoere outfit! Vooral het jasje vind ik leuk :)

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit Hazal, staat je mooi!
    En mooie foto's ook!

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's! De blouse past zo mooi bij het jack! x

    ReplyDelete
  5. Great jeans!


    Xx
    www.Lauralexo.com

    ReplyDelete
  6. Wat een fijne outfit!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  7. Aah, die tas staat jou nog steeds zo mooi Hazal! Ik heb 'm toevallig deze week nog aan m'n zus gedoneerd, omdat ik er echt niets mee kon haha.

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters