OUTFIT: PRIMARK SHOULD BE HAPPY WITH ME

2 July 2014

 photo sistersandsisters_outfitpost1_zps06bdd5f9.jpg
Everything: Primark 

Mijn eerste outfit post sinds ik weer terug ben en wat voelt het goed. Ik leefde eigenlijk in een isolement, maar dat is gelukkig voorbij. Ik zal er binnenkort wel een artikel over schrijven en hoe je een burnout kunt voorkomen. Want het scheelde niet veel...



Over mijn outfit gesproken, toen ik wilde invullen waar alles vandaan kwam, moest ik even lachen. Alles wat ik aan heb, komt van Primark. Of dit gesponsord is? Nee zeker niet haha. Toevallig is het wel dat ik alles van Primark aan heb. Ik had deze outfit aan afgelopen zondag, toen ik een verjaardagsfeestje voor mijn familie had. Daarvoor had ik mij even voor opgetut. Mijn haren gekruld en de hakken aan. Want bij een feestje mag jij wel je best doen!

Daarnaast ben ik deze week alleen maar leuke dingen aan het doen! Ik had het ook écht nodig haha. Vandaag heb ik een verjaardagsfeestje in het park, morgen en overmorgen ga ik naar het strand en ga zo maar door. Ik denk dat ik mijn vakantie lekker ga vieren! Hoe zit het bij jullie? Al vakantieplannen?

Liefs,
Hazal

 photo sistersandsisters_outfitpost4_zps5a28ff70.jpg  photo sistersandsisters_outfitpost2_zps287b00fc.jpg

10 comments:

  1. haha wat grappig dat alles van primark is!
    ik vind het een hele leuke classy outfit ^^
    xx ish
    http://www.tiny-heart-beats.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fijn dat t beter met je gaat! En wat een leuke outfit :)

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Super leuke outfit meid! En wat fijn dat je je weer beter voelt! Toch nog rustig aan doen hoor, ik heb een burnout gehad en doordat ik weer enthousiast verder ging was ik snel weer terug bij af.. Je ziet er iig prachig uit! ♥ xx
    The Stylish Confessions

    ReplyDelete
  4. Fijn om te horen dat je weer terug bent. Het is niet niks een burn out, heb zelf er helaas ook ervaring mee. Goed dat je jezelf even lekker optut en er uit gaat!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  5. cute heels!! = ]
    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit Hazal, wat zit je haar moooi :) love it! En geniet van je vakantie!

    ReplyDelete
  7. wauw, toffe outfit!
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  8. Beautiful!

    stylewithrebecca.blogspot.co.uk xx

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters