THE SISTERS DIARY #6

7 July 2014



Eens in de twee weken verschijnt er een sisters diary op onze blog. Hierin laten we veel meer zien dan dat er online komt op Instagram. Op Instagram komt veel online staan, maar niet alles wordt online geplaatst. Daarvoor biedt The Sisters Diary een uniek plekje aan om meer van ons te zien dan outfit's etc op onze blog. 


 photo IMG_20140528_114604_zps53e7ebc5.jpg


Cana: Links zie je één van mijn favoriet ontbijt: havermout, rauwe cacao, pompoenpitten, chiazaad, moerbeien en amandelmelk.  - midden mijn outfit foto toen ik jarig was een paar weken geleden.  - rechts sta ik nog lekker te genieten met Hazal bij De Rollende Keukens.



 photo 2014-05-301015491-kopie_zpsde396154.jpg

Cana: ik ging gezellig wat eten met mijn collega en vrienden omdat ik jarig was. 


 photo 20140527_185216_zps9d5fd628.jpg


Waaronder Tapas en kreeg ik een leuk pakketje van vriendin Begum 


 photo image4_zps19dd6934.jpeg

Wij hadden een samenwerking met Samsung en we kregen een camera opgestuurd waar een micro sd-kaart in moest. Helaas hadden wij die niet en ontvingen wij er één met 64(!) gb haha. Zo groot hadden we nooit één gehad. - Daarnaast proefde Hazal voor het eerst banenchips zo lekker. Ik dacht dat het heel zoet zou smaken, maar dat was dus niet zo. Het smaakt als naturel chips. - Als laatst at Hazal haar favoriete maaltijdsalade omdat ze gelijk door moest. 
 photo image10_zps3fc85719.jpeg

Hazal: Voor mijn laatste stagedag bakte ik banenbrood en smulden iedereen ervan! - Ik kreeg deze kussen van mijn lieve meiden en iedereen schreef er wat op. Ook mijn collega's. En een prachtige bos met bloemen!

 photo 20140624_120805_zpsb8a7ba87.jpg


Cana: ook ik had mijn laatste stagedag en ik nam een appeltaart mee voor bij de lunch. En sloot ik mijn avond af met een etentje. 

 photo 20140625_130706_zps26f76c35.jpg

Nichtje Elin werd één en dat werd goed gevierd! Neefje Rowan houdt niet van taart, dus wij moesten een ander alternatief vinden om hem ook een gebakje te gunnen. 

 photo image2_zpsbf05fa60.jpeg
Hazal: op school kwamen deze kaarten rond in de les. Grappig dat er altijd wel een droomman bestaat voor de vrouw. Mijn droomman hoeft niet aan veel dingen te voldoen: hij moet gewoon te vertrouwen te zijn en geen macho haha. Ik hou er totaal niet van als mannen té ijdel zijn zoals mannen die hun wenkbrauwen epileren :O. Nee hoor doe mij maar er één met baard en het liefst een man die een stuk langer is dan ik haha. - Mooi Amsterdam - En prachtig uitzicht vanuit Amstel Campus. 

 photo 20140531_112527_zps57660301.jpg


(sorry voor de omgekeerde foto) Cana ging nog even hard studeren voor haar laatste loodjes en genoot van een reep Tony die ze van haar verjaardag kreeg. - Natuurlijk zijn we dol op onze bananenpannenkoeken wij zeggen yummy! Als je rechts op onze blog op 'food' klikt, kom je bij dit recept! 

 photo goedgoed_zpsdcf0f9cb.png

Een lekkere garnalen salade voor ons. -  Hazal ging de dag erna lekker naar het strand om rust te nemen van het leren. - Als laatst een selfie met haar aapjes. Sommige vrienden zijn er voor altijd! 



 photo 20140521_131509_1_zpsa6bd0ba0.jpg


Cana: Ik kwam deze foto nog tegen haha. Mijn stagebegeleider is verslaafd aan dit drankje... - een Koerdisch gerecht van moeder.

 photo nieuwniuew_zps4b55ec44.jpeg


Afgelopen maandag hadden we ons jaarlijks uitje naar Efteling met Begum. Jaarlijks poseren Hazal en Begum bij de Bolletjesvrouw. Dit jaar was ze goed verstopt en moest wij goed zoeken totdat we haar zagen. Maar de foto is gemaakt! En de andere vrolijke foto's.


 photo nieuww2_zps64c84159.jpg
Hazal: Dit was een picknick in het park met wat klasgenoten en andere cmv'ers in het park. - Afgelopen zondag maakte ik even een gezonde smoothie. Het recept volgt. Yummy! - En mijn favoriete smaak voor een ijsje: chocolade(!) en yoghurt kers. Ik zeg delicous!




 photo nieuww44_zpse5715a43.jpeg


Hazal: Ik ben verslaafd aan Tony Chocolonely Salt and Caramel. Cana en ik kunnen samen binnen twee dagen een reep op eten. Of zelfs één maar dat laat wij niet toe - In het midden een werkoutfit met mijn oude Converse. Ik heb er twee: één om in te werken en heel vies te worden en een ander om mooi te blijven - Ik leerde voor mijn laatste tentamen, huilen. Maar ik heb ging van een 4 naar een 7 yeah! Daarmee behaalde ik mijn Propedeuse!!


 photo niuewniuew_zps15b7b7e6.jpeg


Hazal: Het was tijd voor lunch. Anderhalf crackertje met kaas en stukje komkommer. Ik ben dol op komkommer en kan er altijd veel van op haha. - Mijn laatste herinneringen aan school. Op de eerste foto is te zien hoe een groep CMV-studenten aan het speeddaten waren. Zo leuk om te zien hoeveel mensen hier actief mee bezig waren onder het genot van eten en drinken (dat moet er altijd bij). - Een salade met kip voor Cana en mij.
 photo niwuwniuw1_zps0f2c3696.jpg

We hadden vorige week een weekendje Maastricht met de zussen. We gingen gezellig winkelen en wilden gaan lunchen. Helaas vonden wij vrij weinig leuke lunchplekken waar je meer kan eten dan een tosti kaas, omelet of een kroket. - Een selfie van de zussen - Lekker een pastaatje eten met de familie!


 photo nieuwwwwwwwwwwwww_zpsef5505a4.png

Hazal: Ik ging een topje proberen die er mooi uit zag, maar niet bij mij haha. - Ik haalde mijn propedeuse dus ik haalde een heerlijke worteltaart bij de Amerikaanse Bakker en een bosje bloemen voor mijn moeder die mij de afgelopen goed heeft gesteund tijdens mijn zware maanden dat ik het even niet zag zitten. - Ik hou van zulke krullen. Had ik maar iemand die elke dag mijn haar zo kan krullen (als het goed voor je haar zou zijn). 


 photo 20140626_171438_zpscba50f96.jpg


Cana: ik ging even langs onze broer. Hij organiseerde een barbecue voor de familie en kreeg Marokkaanse koekjes van de buren. 


 photo 20140705_215338_zps5a69aa10.jpg

Voordat de wedstrijd begon had onze oudste zus Mel een iftar dineer georganiseerd omdat er wordt gevast in de familie. Dat betekent heel veel eten en lekkere dingentjes. Daarna keken wij met ze allen naar het voetbal!


 photo image23_zps5233d526.jpeg

Haha hier kunnen wij om lachen! Wel met een korreltje zout nemen hé 




Zo dat waren meer foto's dan normaal! Dit komt doordat er al een paar weken geen The Sisters diary online is gekomen. Het heeft vooral te maken gemaakt doordat we beiden het erg druk hebben gehad met school. Gelukkig is het zomervakantie en kunnen we lekker genieten! 

Liefs,
De zusters!





6 comments:

  1. leuk overzicht! en wat jammer dat het iets minder was in maastricht, ik ken er eigenlijk wel een boel leuke lunchplekken o:
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke foto's allemaal!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Leuk dagboek! Veel lekker eten.

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters