FOOD: GEZONDE CHOCOLADE BALLEN

18 August 2014

 photo gezondechocoladeballen_zps8f7beb51.jpg

"HALLO BALLEN VAN RENS" schreeuwde ik op mijn balkon toen ik deze foto's nam. Achteraf niet zo slim want niemand begreep dat ik het had over de gezonde chocolade ballen van Rens Kroes. Zij is het zusje van Doutzen Kroes voor de mensen die haar nog niet kennen. Zij kwam met dit geweldige en super lekkere gezonde snack. 

Ik gebruik voor dit recept:

  • 200 gram dadels
  • 150 gram ongezouten noten
  • 4 theelepel kokosolie
  • 2 eetlepels rauwe cacao
  • 1 theelepel chiazaad

Het enige wat je moet doen is alles samenvoegen en de ballen in kokos rollen. Daarna plaats je ze in de koelkast voor een uur. Als volgt is het tijd om te smullen! Het originele recept vind je hier. PS: het lekkerst is als je de dadels even inweekt in warm water voor 5 minuten.

Liefs,
Hazal


ENGLISH: I made this healthy chocolate snack. They are so delicious! 

10 comments:

  1. Wat ziet dat er jum jum uit zeg!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Oh wauw, dit lijkt me echt heerlijk! Ziet er ook erg leuk en lekker uit :).

    ReplyDelete
  3. Klinkt goed! Ik moet toch dat boek van Rens eens aanschaffen!

    ReplyDelete
  4. yummy !! ;>


    i invite to me
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ziet er erg lekker uit, en ik houd heel erg van dadels, dus dit ga ik zeker eens uitproberen. Liefs!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters