NEW IN: OPI NAILPOLISH

13 August 2014



 photo Opinagelsbigbazaar_zps2fb218db.jpg

Twee weken geleden las ik dat je bij Big Bazaar drie OPI nagellak kon aanschaffen voor €10,- en dat terwijl één nagellak meer dan tien euro kost. Natuurlijk fietste ik die maandag naar die Big Bazaar en ik kocht vijf potjes. Ik heb ze zelf ook even geprobeerd en ik ben en zeker tevreden mee.

De kleuren die ik mee nam naar huis zijn:

  • Just spotted the lizard
  • Stainless steel
  • Pearl Driver
  • Dinner at sunset
  • Suzy takes the weel
Nu heb ik genoeg tijd om mijn nagels weer te lakken in deze verschillende kleuren. Ze hadden ook nog veel verschillende felle kleuren, maar ik ben de afgelopen jaren erg veranderd met mijn smaak voor nagellak. Vroeger had ik altijd blauw of groen op mijn nagels, maar dat zou ik nu echt niet meer zo snel OP hebben. Ik ben benieuwd of jij bekend met OPI nagellak en-/of je ook wat had ingeslagen bij Big Bazaar?


Liefs,
Hazal


ENGLISH: These nailpolish of OPI were on sale for three for the price of ten euros. Amazing isn't? So I bought these ones!

11 comments:

  1. Wat een koopje zeg!
    Ik denk dat ik ook nog even ga kijken misschien hebben ze ze nog :)

    Leuke kleuren heb je uitgekozen ook. Vind die 2 laatste echt mooi.

    Much Love, M
    http://blvckorsomething.blogspot.nl

    ReplyDelete
  2. Mooie kleurtjes! Dat was wel een goede aanbieding!

    ReplyDelete
  3. Mooie kleurtjes, woonde ik ook maar vlakbij een Big Bazar in de buurt! In de eerste alinea staat '4 potjes' maar ik neem aan dat je er vijf bedoeld :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jammer, wat dit is natuurlijk echt een koopje! Oeps, ik heb dit aangepast!

      X

      Delete
  4. Oh wauw, ze zien er in het flesje al erg mooi uit! Fijn ook dat je ze zo goedkoop hebt kunnen scoren :).

    ReplyDelete
  5. so cute color !! ;>>


    xoxo


    i invite to me too
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters