NEW IN; PRIMARK BUYS

28 August 2014


 photo PrimarkShoplog02_zps62e55403.jpg

Vorige week reisde ik zo bijna twee uur om bij de opening van Primark Enschede te zijn. Ik had tot 11.00 uur de tijd om exclusief met andere online pers te shoppen voordat de winkel haar deuren ging openen. Benieuwd naar mijn aankopen? 

 photo PrimarkShoplog01_zps009d810f.jpg
 photo PrimarkShoplog03_zps35497a37.jpg

Ik ben een lange tijd niet meer in de Primark geweest en ik moest als eerst even nieuwe sokken inslaan. Die heb ik trouwens niet op de foto geplaatst omdat ik altijd zwarte (enkel)sokken dragen zonder leuke printjes of iets dergelijks. Mij sokken zijn gewoon simpel en niet nodig voor een foto. Daarnaast moest Cana, mijn moeder en ik nog een cadeau kopen voor mijn neefje omdat 'ie jarig zou zijn. Gelukkig slaagde ik heel goed voor hem op een lege kinderafdeling. 


Voor mijzelf kocht ik deze slipons met een zwart-wit printje voor maar acht euro! Ze lopen erg lekker en ik was geneigd om er nog één te kopen in het zwart. Maar aangezien ik thuis al wat slipons heb, moest ik mij inhouden. Ik kocht ook deze twee tassen. Ze zijn allebei heel mooi versierd met pailletten waardoor ze toch nog meer opvallen dan een simpele zomertas. Vooral de gekleurde tas vind ik een Ibiza uitstraling hebben. Voor de zwarte betaalde ik twaalf euro en de kleurrijke tas vijftien euro. Voor Cana en mijzelf na ik deze roze fluffy vest mee naar huis die ik voor vijftien euro scoorde. Ik vind zelf dat ik goed geslaagd ben! Ik bijna slaag altijd bij Primark, hoe zit dat bij jullie?

Liefs,
Hazal



ENGLISH: Last week I went to the Primark and these are my newest purchases!

23 comments:

  1. Wat een super leuke aankoopjes!

    ReplyDelete
  2. Dat eerste tasje is echt heel gaaf

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke aankopen, ik ga volgend weekend weer en kan nu al helemaal niet meer wachten!
    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moet je echt doen! Ik wil weer haha *oeps* :p

      Delete
  4. Aaah wat een leuke items heb je weten te scoren! Ik heb inderdaad ook daar mijn slip-ons weg! XO

    ReplyDelete
  5. Tof dat je bij de opening was! Ik ben super benieuwd naar de collectie die nu bij de Primark is, ik ga morgen naar Nijmegen. Ik wil sowieso wat fluffy spul inslaan hihi. xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat inslaan! Veel plezier :)

      X

      Delete
  6. Dat eerste tasje!! Echt heel leuk, wil ook weer een keertje naar de Primark als ik dit zo zie :) Liefs!

    ReplyDelete
  7. Beide tassen vind ik heel leuk!

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke tassen! Ik heb je genomineerd voor de sunshine blogger award die je vandaag kan vinden op mijn blog. Liefs, Amber

    ReplyDelete
  9. Super leuke aankoopjes van de Primark :)

    ReplyDelete
  10. Die eerste tas is zó mooi, wauw!

    ReplyDelete
  11. Aaaaaw dat vest wil ik ook super cute.
    En super leuke tassen.

    XO

    www.myownfairytale.com

    ReplyDelete
  12. Wat een super leuke aankopen zeg! het vest ziet er echt heerlijk knuffelig uit! xx

    http://www.creativityandchocolate.com/

    ReplyDelete
  13. Oh die tweede tas is gaaf zeg! Jammer dat ik je niet heb gezien tijdens de opening. Had je graag willen ontmoeten :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat jammer, ik ben misschien bij de opening in Venlo. Wellicht dat we elkaar daar treffen :). Hoe vond je de nieuwe winkel?

      X

      Delete
  14. Ooeh, heel mooie slip-ons! had ik sowieso ook wel eens gepast! :) liefs!

    ReplyDelete
  15. Hele leuke aankopen! Ik kocht het vest in het zwart en hij is zó fijn! Ik heb hem die dag ook meteen aangehad, want we gingen naar Amsterdam en het was niet bepaald warm ofzo...

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat vestje is leuk hé. Jammer dat ik je niet heb gezien... Het was inderdaad wat aan de koude kant!

      X

      Delete
  16. Ik vind alles leuk! Ik wil het ook! Die schoenen zoek ik al eeuwen, maar nergens is mn maat. Mweh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zo jammer is dat! Ik heb dat bijna altijd in de Primark :(

      X

      Delete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters