OUTFIT 11082014

11 August 2014


 photo canaoutfit1_zps0ad164d2.jpg

Au wat een weer zeg! Ik ben helemaal niet blij met de regendruppels en ik hunker weer naar de dagen van zon. Ook naar het moment dat ik deze foto's had gemaakt afgelopen week.


 photo cana_outfit_zpse12cf854.jpg  photo canaoutfit2_zpsa9855038.jpg
Top : unknown / Pants: H&M / Shoes: New Look

Afgelopen weekend genoot ik heel erg van het festival Appelsap samen met zusje en wat vrienden. Alles was perfect: weer, vrienden, eten, de mensen en natuurlijk muziek. Ik had toch wel even zo'n dag nodig aangezien ik binnenkort mijn herkansingen heb staan. Want deze week ga ik even leren en daarna mag de zon weer volop schijnen. Ik vind regen helemaal niets, maar het is wel ideaal nu in aan het leren(!) ben tijdens mijn vakantie voor herkansing. Houdt het leren dan nooit op? Genieten jullie al van jullie vakantie?

Liefs,
Cana

16 comments:

  1. Toffe outfit! Ik heb ook wel weer genoeg van de regen haha ;)

    ReplyDelete
  2. klinkt als een heerlijk weekend! en prachtige outfit ook :)
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  3. Prachtige outfit! De broek is heel gaaf!

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's en outfit!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  5. super leuke outfit! Mooie leren broek!

    ReplyDelete
  6. Staat je erg mooi, hele leuke top en schoenen!
    Liefs

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie outfit! Jah die regen hoort er soms ff bij vind t niet zo heel erg :) Succes met leren meid!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  8. Mooie look en succes met je her!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    ReplyDelete
  9. Mooi jasje dat je hier draagt! Liefs

    ReplyDelete
  10. Hey,

    Heb jij al met onze bloggers actie meegedaan? Maak een outfit aan op Fashees.nl, en embed je outfit op je blog en maak kans op een Fashioncheque t.w.v. €100,- http://on.fb.me/VmhkRr

    Redactie Fashees

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters