OUTFIT IN LOVE WITH THE OLD

2 August 2014

 photo outfithazal22_zps0687228d.jpg

Dit jasje heeft zo zijn eigen verhaal. Het jasje kocht ik een jaar geleden in een tweedehandse zaak in de Haarlemmersstraat. Ik droeg hem een paar keer en ik kwam tot conclusie dat het toch niet was voor mij. Spijtig liet ik het jasje bijna een jaar in mijn kast hangen totdat ik het een keer voor de gein aantrok. Hij stond goed bij mijn outfit en ik maakte het jasje opnieuw mee. Het jasje is blij, omdat 'ie weer uit de kast kon en ik: jasje blij = ik blij!


 photo outfit23_zps76ebeb40.jpg  photo outfithazal1_zps22f8472f.jpg
Jacket: Vintage / Shirt: Vogue / Jeans: Primark / Shoes: H&M / Bag: Versus by Versace

Vandaag gaan Cana en ik samen naar Dance Valley. Dance Valley bestaat dit jaar 20 jaar en dat wordt groot én groot gevierd. Wij mogen onze camera meenemen en wij kijken nu al naar uit wat wij gaan beleven zaterdag. Ben jij al bekend met het festival en zo ja ga jij erheen? Voor de lezers die er heen gaan: trek je leukste outfit aan en wie weet leggen wij jou vast. Voor je het weet kan je zo op onze blog verschijnen!

Ik ben ook benieuwd of jij nog in je kast een pareltje hebt liggen, dat je vergeten bent?

Liefs,
Hazal


ENGLISH: After a while I finally found this jacket back in my clothes. It has waited more than a year and finally it's back in an outfit post!

12 comments:

  1. Super leuke outfit Hazal, vind het jasje echt mooi en je hebt hem ook leuk gecombineerd. De eerste foto met die graffiti achtergrond is vet :).

    ReplyDelete
  2. Ik heb ook weleens kleding die ik nieuw niet draag, maar wel mooi vind. En dus jaren later weet te combineren. Fijn weekend :)

    ReplyDelete
  3. Wauw, ik heb echt veel te lang niet op jullie blog gekeken. Ik heb een aantal hele mooie outfits gemist zie ik!
    Liefs

    ReplyDelete
  4. super toffe outfit! :)
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  5. super leuk jasje.
    ik heb ook nog zo'n kleur jasje, maar wist nooit hoe ik 'm moest combineren. hier vind ik hem heel leuk gecombineerd!

    ReplyDelete
  6. die jasje is echt geweldig en stoer met die spijkerbroek
    Love,
    Virgit
    www.preppyfashionist.com

    ReplyDelete
  7. Dit jasje staat je echt heel goed zeg! Prachtige kleur, gelukkig heb je 'm weer uit je kast gehaald haha. x

    ReplyDelete
  8. Mooie outfit! Het jasje is prachtig en staat je super!! Niet meer zo in je kast laten liggen, haha

    ♥ Saskia

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters