OUTFIT SHORTS AND SUN

16 August 2014

 photo hazaloutfit2_zpsc66c83ad.jpg

Nu ik dit tik komt het steeds dichterbij: studeren. Jeetje wat is de tijd voorbij gevlogen! In juli lag ik alleen op het strand of zat ik lekker bij het zwembad. Ik genoot volop van het weer. Helaas is augustus totaal anders geweest: veel tot heel veel regen. Maar af en toe zaten er dagen bij waarop de zon nog wel scheen. Wat doe je dan op zo'n droge dag? Een korte broek aan doen natuurlijk!




 photo hazaloutfit1_zpsf1c16f53.jpg  photo hazaloutfit_zps71e603d7.png  photo hazaloutfit4_zpsd0848c09.jpg
Blouse: Vintage / Short: Bershka / Shoes: H&M / Clutch: New Look

Op dit moment kan ik nog twee weken genieten van mijn vakantie voordat ik er weer tegen aan moet. Dat betekent dat ik in de middag even kan genieten met vrienden en in de avond werk ik, aangezien het zonnetje niet meer schijnt. Volgende week vier ik mijn verjaardagsfeestje voor vrienden en daar kijk ik natuurlijk naar uit. Vorig jaar had ik het echt super omdat al mijn vrienden erbij konden zijn en ik hoop dat ik nu een gezellig groepje thuis kan ontvangen (omdat het gaat regen *huilen*). Hoe ziet jullie weekend eruit? Nog leuke plannen voordat de studies weer beginnen?

Liefs,
Hazal


ENGLISH: I still have two weeks before school will start. I really don't like to begin with it, but that needs to be done right? In this two weeks I will enjoy these days till it's over!

15 comments:

  1. Prachtige outfit, je blouse is ook erg mooi!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Deze kleur blouse staat je zo onwijs mooi!

    ReplyDelete
  3. nice shorts ;-)


    xoxo

    i invite to me too
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit, vind het tasje er ook heel mooi bijstaan. En nog even genieten van de vakantie inderdaad voordat we weer aan de slag moeten.. Liefs!

    ReplyDelete
  5. Super mooie blouse!
    Ik heb een heerlijke rustig weekend voor de boeg, even bijkomen van mijn drukke week! :)

    ReplyDelete
  6. Prachtige outfit! Ik vind je blouse erg mooi.

    ReplyDelete
  7. Hele stoere outfit!
    Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen?

    Liefs x

    ReplyDelete
  8. Hele leuke outfit! Erg leuk gecombineerd met dat kleine tasje en de stoere laarsjes. xx

    ReplyDelete
  9. Zelf ben ik nu aan het studeren voor mijn examens volgende week, dus ik heb niet echt plannen voor volgende week ;) cute outfit girl! Liefs

    ReplyDelete
  10. Wat een mooie foto's en outfit :). Ik moet morgen weer werken!

    ReplyDelete
  11. Hier regent het momenteel ook keihard. Zo jammer. Wel een mooie outfit en de locatie is ook top!

    ReplyDelete
  12. Ik vind je schoenen heel erg leuk!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters