PHOTOGRAPHY: DANCE VALLEY

7 August 2014

 photo DanceValley_03_zpsebf4c9bb.jpg  photo DanceValley_01_zpsfec36a04.jpg


Afgelopen zaterdag was het zo ver: de 20e verjaardag van Dance Valley. Dat betekende dat het festival groot en groot werd uitgepakt. Het festival vierde op een toepasselijke wijze zijn 20e verjaardag en wij mochten hier bij zijn met onze camera!




 photo DanceValley_streetstyle_zps958bdb61.png  photo DanceValley_instagram_zps3a13ec6c.jpg



 photo DanceValley_streetstyle1_zps352a0be1.jpg
 photo DanceValley02_zpsed231ad7.jpg  photo DanceValley_streetstyle2_zps6e8263dd.jpg  photo DanceValley_04_zps47d36354.jpg


Het zou 27 graden worden en wij konden een hele grote buienmoment verwachten. Gelukkig waren wij net onderweg naar het festival toen het keihard ging regen. Wij zaten in de bus en wij konden nog goed droog blijven. Nadat we bijna een half uur in de bus zaten, was het weer droog en wij konden het festivalterrein op.

Vele grote namen waren te horen deze dag. Waaronder Ferry Costen, Michel de Hey, Sidney Samson, The Partysquad en veel meer. Wij hebben erg genoten van Sidney Samson en The Partysquad. Tussen het feesten door wilden wij graag het publiek vast leggen met onze camera. Helaas vonden wij weinig leuke festival outfits en hebben wij de leukste mensen gelukkig vastgelegd.

Wij hebben gedanst totdat onze voetjes pijn deden en wij net op tijd niet ziek werden. Wij vonden het zeer geslaagd festival en wij hebben erg genoten. Wij willen Dance Valley en de organisatie bedanken dat wij hierbij aanwezig mochten zijn. Wij hebben zaterdag weer een festival en wij hopen dat we daar net zo goed van kunnen genieten als afgelopen zondag! Hebben jullie nog festivals op de planning staan?


Liefs,
The sisters

11 comments:

  1. Leuke foto's hebben jullie gemaakt. Ik vond het ook echt een heel leuk festival! Jammer dat ik jullie niet meer gezien heb:(

    xx Laura

    ReplyDelete
  2. Wat een onwijs leuke foto's! I love festivals :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  3. Fijn dat jullie het zo naar jullie hebben gehad! Twee van mijn collega's waren er ook en die hebben het ook echt fantastisch gehad, Ik ben jaloers!

    ReplyDelete
  4. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad zaterdag! Twee van mijn collega's waren er ook en die vertelden ook dat het echt fantastisch was, dus ik heb duidelijk wat gemist!

    ReplyDelete
  5. Gave foto's. Lijkt me een leuk festival!

    ReplyDelete
  6. Festivals zijn toch zo leuk elke zomer! Zelf ben ik al 2 dagen naar Tomorrowland geweest deze zomer en dat is voor mij het enige festival waar ik naartoe wil :-) Liefs

    ReplyDelete
  7. Ik wil ook nog een keer een festival meemaken, lijkt me echt gaaf!

    ReplyDelete
  8. Mooie foto's ! Tof dat jullie erbij mochten zijn.

    ReplyDelete
  9. Wat een gezellige foto's. Heerlijk zo een festival, alleen staat de muziek me niet altijd aan :(

    ReplyDelete
  10. Hele leuke foto's hebben jullie gemaakt! :)

    xx

    ReplyDelete
  11. Zulke artikelen vind ik altijd leuk. Ik zal eens vaker op jullie artikelen reageren!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters