PRIMARK ENSCHEDE

20 August 2014


 photo Primark-Enschede-03_zpse6b231f7.jpg


Gisteren was het zover: Primark Enschede opende haar deuren voor groot publiek. Zelfs zijn we beiden twee grote Primark liefhebbers. Vroeger konden we nog elk seizoen naar de Primark rennen voor de nieuwste collectie. We zijn al een tijdje niet naar de Primark geweest en ik vond het ideaal om weer bij een opening te zijn. Bij de vorige konden wij zelf niet bij zijn in verband met de vele tentamens. 


 photo Primark-Enschede-01_zpsac111d35.jpg  photo Primark-Enschede-05_zps97154866.jpg  photo Primark-Enschede-08_zpscd24e8e5.jpg  photo Primark-Enschede-02_zps97b87f82.jpg  photo Primark-Enschede-06_zpsa2e47101.jpg  photo Primark-Enschede-04_zps604cbea8.jpg

Ik stond heel vroeg op om mij klaar te maken voor een lange treinreis. Mijn eerst trein viel uit waardoor ik net op tijd een andere trein kon nemen. Na drie keer overstappen en gezellig treinen met medeblogger Miranda nam ik een kijkje in de nieuwste winkel. Dit deden we gezellig nog met Lillian die ondertussen ook was aangestrand op Enschede Centraal. Na even zoeken konden wij de winkel vinden.

De winkel heeft een ruime oppervlakte van 5.500 vierkante meter(!). Dit is inmiddels de achtste (wat gaat de tijd snel) Primark winkel in Nederland. Ik kijk er zelfs naar uit naar de Primark in Amsterdam. Maar daar moeten we nog op wachten...

Om 11.00 uur ging de winkel open voor publiek en het was onwijs druk. Nog drukker dan ik het verwacht. Omdat ik als pers naar binnen kwam, kon ik gelukkig nog op tijd afrekenen voordat het echt te druk werd. Wat ik wel fijn vond is dat ze veel lingerie hadden. Daarnaast leek de schoenen- en tassenafdeling ook erg groot. Ik kocht niet alleen dingen voor mijzelf, maar ook voor mijn neefje Miran. Hij viert zaterdag zijn derde verjaardag. Bij de Primark zag ik super leuke winterkleding voor jongens. Na de opening zijn we gelijk gaan lunchen en wat drinken voordat we allemaal twee uur terug moesten naar Amsterdam. Voor de grote Primark liefhebbers; eind 2014 worden er nog meer winkels geopend. Zo komt er onder andere een Primark in Venlo, Arnhem en Den Haag. Ik ben benieuwd of jij een bezoekje gaat nemen aan de nieuwste winkel? Daarnaast ben ik ook benieuwd of jullie ook zo'n Primark liefhebbers zijn? 


Het adres is:
H.J. van Heekplein 90
7511 HN Enschede

Liefs,
Hazal


ENGLISH: Yesterday I went to the opening of the newest Primark in The Netherlands. I went to Enschede to take a visit of the store before the store went open. I'm always a huge Primark lover!


10 comments:

  1. Die pastel kleurige tassen zijn zo mooi! Ik moet ook nodig weer eens naar de Primark!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Wat leuk dat jullie erbij mochten zijn! Mooie foto's van een opgeruimde Primark :O

    ReplyDelete
  3. Leuk dat jullie erbij waren! Voor mij kwam het helaas niet uit! Die pastelkleurige satchels zien er superleuk uit!

    ReplyDelete
  4. Die slip-ons zijn zo wauw! Ik ben zelf verder een beetje klaar met de sieraden, maar die slip-ons come to mommy! x

    ReplyDelete
  5. Wat heb je een prachtige foto's gemaakt! Ben heel benieuwd naar jou aankopen. Die van mij komen deze week in een shoplog :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  6. wat zoet allemaal, leuk! Ik had ook een uitnodiging, maar ik vind Enschede toch wel te ver weg en op een gewone doordeweekse dag, mega onhandig. Jammer, maar dankzij degenen die er wel geweest zijn zie ik wat ik gemist heb ;).

    ReplyDelete
  7. Ah hele leuke foto's! Ik kon er helaas niet bij zijn omdat het zo ver is voor mij.

    ReplyDelete
  8. Mooie foto's gemaakt. Ik was ook bij de persopening. Vond het een mooie winkel!

    ReplyDelete
  9. Allemaal zo ver weg voor mij helaas, hopen dat ze in 2015 eens een in het noorden gaan openen :)

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters