THE SISTERS DIARY #8

5 August 2014


 photo bestand1_zpsb449bab9.jpg

Links: wij hadden beiden erg trek en wij wilden zelf een pizza maken. Zo maakten wij een tonijn pizza en bestrooiden wij dat met een beetje kaas en wat uien. Het is gewoon fijn om te weten wat in je eten zit dan alle E nummers. Niet is lekkerder dan zelf een pizza maken, dan een diepvries pizza.

Rechts: twee dagen daarna aten wij lekker een ijsje bij Ijscuypje. Nu het zomer is soms even lastig om op te calorieën te letten.. oeps.. 





 photo bestand7_zpsea4c5495.jpg

Links: de selfiestick van Hazal kwam binnen! Hebben jullie het artikel al gelezen? Wij vinden het echt een leuk ding haha.

Rechts: Hazal ging op bezoek bij haar vriendin en die woont in een studentendorp. Alle huisjes lijken op vakantie huizen en de buurt zit vol met fietsen en lege flessen wijn haha.


 photo bestand3_zpsb0e26080.jpg

Links: de zusters testten de selfiestick uit met de eerste selfie. Je kunt bijna niet zien dat het is gemaakt met een selfiestick. Erg handig!

Rechts: Zo deed Hazal dit ook de dag erop met haar vriendin Alyssa. Gezellig! Samen genoten wij van het festival Damaris dat op het internet ook wel de Lowlands van Amsterdam werd genoemd. Ik ben nog nooit naar Lowlands gegaan, maar weet niet of ik dat zo kan beschouwen haha. 

 photo bestAND4_zps902c4064.jpg

Links: [Hazal]: Ik ging deze week drie keer naar de sportschool en ik had zo zin in kokoswater. Eigenlijk vind ik alles met kokos lekker! 

Rechts: [Hazal]: Maar daarna kreeg ik een suikermomentje en at ik wat aardbeien weg. Heerlijk! Ik scoorde dit bakje voor 1 euro bij een Pakistaan groentezaak. Zo fijn dat groeten en fruit daar altijd een stuk goedkoper te vinden is, dan bij de supermarkt. 

 photo bestand5_zps9b5f5dcf.jpg

Links: we hadden beiden lang niet gegeten bij de Drie Graefjes en wij wilden daar weer naar toe. Rond een uur of vier namen wij onze favorieten tosti's en aten wij dat als avondeten haha. Het zijn echt mega broodjes waar je echt vol van raakt. 

Rechts: [Hazal]: ik ging deze week naar de kapper en ik liet mijn dode punten eraf knippen. Als afkoeler nam ik een waterijsje met kokos en chocolade. Net iets meer calorieën dan een raket haha.

 photo bestand2_zps99732140.png

Links: Oké dit is echt een food diary geweest haha. Wij hebben echt wel meer gedaan dat alleen maar eten hoor. Toevallig waren wij deze week vaker thuis dan eerst. Aan het begin van de vakantie lagen wij alleen maar op het strand en nu staan we vaker in de keuken. Hier aten we een heerlijke volkoren(!) raviolli gevuld met kaas en spinazie. Wij houden van tomatensaus dus dat moest erbij met een pepertje, uien, knoflook, rucola en kaassnippers!

Rechts: hé weer eten haha. Na het sporten kregen wij mega veel trek ik banenei pannenkoeken. Dit heerlijke recept met raw cacao hebben wij eerder gedeeld op onze blog. Als je linksboven op Food tikt vind je daar het recept. Super lekker, gezond en makkelijk te maken!


 photo bestand6_zpse89b3af8.jpg

Links & Rechts: laatste dag van deze week gingen wij naar Dance Valley. Het report komt deze week online. Wij hebben echt genoten van deze dag. Heerlijk dansjes gedaan en genoten op techno, electro en dance.

Wij hebben deze week echt meer gedaan dan alleen maar eten, maar hebben vooral gerelaxed. Af en toe een beetje werken, sporten en in de zon gezeten. Deze twee weken zijn zo snel voorbij gevlogen!


Liefs,
The sisters 

7 comments:

  1. Krijg wel trek van al dat lekkere eten! Die foto van jullie samen is erg leuk!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. SELFIESTICK. Nee, maar serieus. Wat een fantastisch ding haha.

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.com

    ReplyDelete
  3. Die selfiestick blijft zo'n grappige uitvinding haha. Hij neemt inderdaad wel mooie foto's!
    Liefs

    ReplyDelete
  4. Die selfiestick!! Het eten ziet er heerlijk uit!

    ReplyDelete
  5. The food looks so nice, especially the pizza! I'd love to visit Germany one day to experience the culture and food.

    Alaina x
    www.alainatbf.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  6. Superleuke diary meiden! Die selfiestick lijkt me geniaal, haha :-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters