NEW IN; PRIMARK AND VINTAGE

16 September 2014

 photo Primark-Shoplog-Clutch_zps7d1ae29e.jpg

Bijna twee weken geleden reisde ik in mijn eentje naar Primark om een product te retouren. Helaas bleef het niet alleen bij retouren. Iedereen die mij goed kent weet dat ik een Primark tik heb. Ik houd van kleding en het liefst betaalbaar vanwege mijn studentenbudget. Vooral nu ik moet sparen (meer hieronder in de tekst). Maar toen ik de winkel inliep, zei ik tegen mijzelf "NIETS kopen". Totdat ik dit tasje oftewel deze mooie clutch zag. Wauw! 

 photo Primark-Shoplog-SportBeha_zps6afca4b2.jpg  photo Primark-Shoplog-Sokken_zps3ae29d7e.jpg  photo Kringloop-Shoplog_zpsdeed7636.jpg

Mijn beste vriendin Begum heeft precies ook zo'n clutch, maar die scoorde de clutch een jaar geleden als limited edition. Ik was er eigenlijk verliefd op, maar wat heb je eraan als een product niet meer te koop is? Gelukkig vond ik het per toeval weer in de winkel en ik moest het van mijzelf meenemen. Zo'n mooie clutch liet ik echt niet liggen. 

Wij mij een tijdje al volgt weet dat ik bijna een jaartje sport. Soms met ups en soms met downs (vooral toen ik overspannen was). Maar nu ik weer (tot het kan) fanatiek aan het sporten ben, wilde ik weer een nieuwe sportbeha. Bij mijn vorige voelde ik mij helemaal niet vrouwelijk. Ik had het idee dat ik helemaal niets van mijn borsten overhield. Alles werd plat gedrukt zeg maar haha. Dat is natuurlijk niet goed voor je zelf vertrouwen (althans voor mij dan). Nou voor de dames, dit is hem! De perfecte én betaalbare sportbeha van Nederland. Hij is grijs en nog mooi afgemaakt in roze. Ik heb een heleboel leuke andere dingen laten liggen omdat ik dus aan het sparen ben. Dit komt doordat dit niet mijn eerste HBO-opleiding is helaas. Ik krijg dit jaar maar voor het laatst stufi en dat is kut. Dat betekent dat ik bijna 4.000 euro moet betalen aan collegegeld en boeken voordat ik ben afgestudeerd. Ik wil niet lenen bij DUO of mijn ouders, dus ik probeer alles een beetje aan de kant te zetten. Zo is dat mij deels gelukt doordat ik in de zomervakantie een maand lang best veel heb gewerkt.

Daarnaast ging ik vrijdag opnieuw even met vriendinnen naar Primark. Ik wilde niets kopen want ik ga binnenkort weer na de opening van een nieuwe Primark. Helaas bleek dat weer 'niets kopen' toch helemaal niet te kloppen. Ik kocht deze schattige sokjes omdat ik ze toch even wilde proberen. Normaal draag ik alleen maar zwarte sokken, maar deze sokjes wilde ik even proberen.

Als laatst kocht ik deze cameralens hoes bij de kringloop. Ik had vrijdag een afspraak en daar in de buurt zat een kringloopwinkel. In de camerahoes zat nog een stickertje van de oude eigenaar. Ik heb diegene even Gegoogled en het was gewoon een professor. Zo grappig hoe dingen dan dichtbij je kunnen komen zonder dat je het door hebt. Ik heb de hoes trouwens afgedwongen. Er stond geen prijs op en bij de kassa wilde de verkoper het voor een euro verkopen. Nou dan ben ik Amsterdams genoeg (en brutaal) om toch even een mooi prijs te maken haha. Prijzen jullie weleens wat af bij kringloopwinkels of op de markt? 

Ik betaalde voor: - de clutch €12 - de perfecte sportbeha €5 - de sokken €2,50 en mijn cameralens hoes €0,50.


Liefs,
Hazal


ENGLISH: Last day I went to the Primark and I purchases all of these. I bought the last one vintage at a store. It's a little camera cover for your lens. 

13 comments:

  1. De eerste tas/clutch is prachtig!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  2. Oh de sportbh's van de Primark vind ik ook erg fijn! Die sokken zijn ook cute!

    ReplyDelete
  3. Oeh, die clutch is zooo mooi! En de sokjes zijn ook zo leuk! En altijd handig een beschermhoesje voor je lens!

    ReplyDelete
  4. Die clutch is echt mooi! Ben benieuwd naar welke opening je gaat van de Primark.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ga naar de opening van Arnhem. Venlo moet ik helaas overslaan!

      Delete
  5. Wat een leuke items en wat grappig van die hoes!

    X Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  6. Ben benieuwd naar die sport bh, ik koop ook altijd sokken bij de primark :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daar ben ik echt fan van! Ik ben er een paar keer mee gaan sporten, super!

      Delete
  7. Die clutch is echt prachtig! En ik ga in Arnhem ook maar een kijkje nemen bij de sport kleding! x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters