OUTFIT BLACK IS MY FAVORITE SHADE

13 September 2014

 photo outfitpost-cana-02_zps08fb7350.jpg
Iedereen kent het wel, van die dagen dat je alleen in het zwart gekleed wil zijn? Nou dat heb ik dus ook. Maar wat trek je dan aan op zo'n dag?


 photo outfitpost-cana-01_zpsf019e322.jpg  photo outfitpost-cana-03_zpsc9645533.jpg
Blouse: Vintage / Jeans: Zara / Heels: New Look

Ik koos voor een vintage blouse die ik van Hazal heb gekregen. Ze draagt hem bijna nooit en het verdiende een tweede kans bij mij hihi. Helaas voel ik mij niet lekker nu ik dit tik, dus ik kan mij eigenlijk wel plaatsen in deze look. Vandaag heb ik gezellig een etentje op de planning staan en daar kijk ik wel even naar uit. Even wat anders dan een na zomer dipje hebben. Wat zijn jouw plannen voor dit zonnige weekend? Voor je het weet is het weer herfst... Laten wij dus goed genieten!

Liefs,
Cana


ENGLISH: A black outfit for these days! I'm feeling a litle bit sick, but I have a lovely dinner this evening, so that is nice for this day. Happy weekend!

15 comments:

  1. Fijne outfit. en een leuke blog!

    ReplyDelete
  2. Zwart is altijd goed! Heel mooi!

    ReplyDelete
  3. Prachtige outfit staat je super!

    X Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  4. Heel erg mooi, ik draag ook graag zwart :3

    ReplyDelete
  5. Heel leuk! Ik ben ook dol op full black outfits :)

    xo

    ReplyDelete
  6. Mooie look en prachtige blouse!

    X Laura

    http://bagsandsuhsi.com

    ReplyDelete
  7. Die dagen ken ik zeker haha. Zwart blijft mijn zwak maar grijp nu ook meer naar wit en grijs. Lekker kleurrijk dus haha! Echt een mooie outfit en ook zeker mijn ding! x

    ReplyDelete
  8. Mooie outfit! Ik houd ook erg van zwart, vind het erg classy :)

    ReplyDelete
  9. Mooie outfit, ik vind zwart heel mooi helaas lijk ik zelf vaak ziek als ik helemaal in het zwart gaat maar jij kan het heel goed hebben :)

    ReplyDelete
  10. Mooi! De schoenen maken het echt af!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters