OUTFIT BLACK PRINTS AND SUMMER

5 September 2014


 photo xxhazal66_zps6da67435.jpg

Na vijf dagen stilte staat er weer een artikel online. Eigenlijk zouden we een nieuwe The Sisters online zetten, alleen dat wordt even iets later geplaatst en de reden daarvan ook. Afgelopen zondag was het mooi weer. De zon liet zich zien en wij waren onderweg naar het verjaardagsfeestje van neefje Miran. Voordat we aan de taart gingen, schoten wij nog even foto's. 


 photo xxhazal33_zps0ba977a0.jpg
 photo xxhazal_zpsee06e7c8.jpg
 photo xxhazal1_zps0ed92a3a.jpg  photo xxhazal4_zpsb3c7bb50.jpg
Jacket: New Look / Top: Monki / Jeans and Bag: Zara / Shoes: Vagabond

In deze outfit trek ik weer mijn favoriete bomber jasje aan van New Look. Dit jasje maakt nét weer een simpele outfit af. Een drukke print kan veel meer betekenen dan alleen een rustige outfit. Daarbij combineerde ik het met mijn leren tas van Zara die ik echt lang niet heb gebruikt. Een paar jaar geleden liep iedereen ermee en ik gebruikte het ook dagelijks, maar tegenwoordig zie ik mezelf er vrij weinig mee. Misschien een reden voor mij om de tas vaker uit de kast te halen!

Daarnaast ben ik weer begonnen met school afgelopen dinsdag. We kregen eerst een introductie van hoe alles dit jaar zal werken (voornamelijk met betrekking tot slb) en daarna gingen wij verder met het houden van verschillende trainingen. Ik koos voor twee trainingen: onderhandelen en fotografie. Sinds vandaag heb ik weekend en ik mag niet klagen. Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Liefs,
Hazal


ENGLISH: Last Sunday we were able to shoot some photos! I choose this bomber jacket and it matched my outfit!

13 comments:

  1. Wat een leuk jasje! Super gecombineerd ook met de strepen. Love mixing prints:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  2. Heel tof weer! Je bomber is echt heel gaaf en maakt inderdaad de outfit af!

    ReplyDelete
  3. dat jasje is echt geweldig!
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  4. Echt heel leuk dit jasje met het streepjes shirt! Succes weer met school, lijkt me leuk een training fotografie! :) x

    ReplyDelete
  5. Wat zie je er super leuk uit! Vind je bomber zo gaaf :)!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  6. Echt een leuke outfit, vooral het jasje... Het print is echt gaaf! x
    http://www.thoughtsinstyle.com/

    ReplyDelete
  7. Gorgeous jacket! I love your outfit here, you put it altogether very nicely!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Gaaf jasje babe! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  9. Mooi jasje! En die lipstick staat je heel goed! :)

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters