OUTFIT IT'S FLUFFY AND PINK

23 September 2014

 photo outfit-cana-06_zps58e3b203.jpg
Het is roze en lekker warm? Ik heb het over mijn fluffy vestje. Toen Hazal naar de opening van Primark Enschede ging, nam ze dit vestje voor mij mee. Wat een heerlijk ding. Natuurlijk moest ik er even foto's mee schieten en dat gebeurde ook.

 photo outfit-cana-05_zps53de7202.jpg  photo outfit-cana-02_zps3dff9ac9.jpg  photo outfit-cana-01_zps1ca8426e.jpg  photo outfit-cana-04_zps5f893581.jpg
Jacket and Clutch: Primark / Top: H&M / Jeans: Zara / Shoes: Sacha

Ik combineerde het vestje met onze nieuwe clutch. Wat een bling bling is het ook haha. Hij valt lekker op en is een pareltje. Helaas kan ik dit soort outfits weinig dragen overdag. Ik loop nu doordeweeks stage en ik moet elke dag vroeg op. Dat betekent echt vroeg het huis uit te gaan. Voor mij houdt dit in dat ik weinig tijd heb om er leuk uit te zien. Dat is soms jammer, maar dan kijk ik graag uit naar de dagen dat ik geen stage heb. Zodat ik nog wel lekker in mijn fel kan zitten haha. Ik duik vandaag (maandagavond) nu ik dit tik vroeg mijn bed in en als jullie dit lezen ben ik weer druk bezig op stage. Het studeren is ├ęcht weer begonnen. Ik ben benieuwd of jullie jezelf daar ook in herkennen? Dat je weinig tijd hebt om er goed uit te zien op de lange dagen dat je het druk hebt of dat het alleen aan mij ligt haha!

Liefs,
Cana


ENGLISH: It's time for my newest outfit including my fluffy jacket which Hazal gave me :).

15 comments:

  1. nice; >>


    xoxo

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I like the jacket with the bag :-)

    ReplyDelete
  3. Ziet er uit als een heerlijk warm vest en ook nog eens supermooi!

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige outfit! Super fijn vest!

    X Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  5. Ohhh een fluffy vest in het roze is ook zo leuk (oke ik hou normaal niet zo van roze, heb laatst al een roze trui gekocht en heb een roze jas op het oog, what's happening?!)! Ook echt super leuk gecombineerd! En vind die clutch zo prachtig! x

    ReplyDelete
  6. Wat een geweldige outfit en wat een leuke blog, ik ben jullie gaan volgen :) Liefs

    ReplyDelete
  7. Echt heerlijk die fluffy vesten! Mooie combinatie!

    ReplyDelete
  8. Wat een leuk vest! Ik wil ook nog zo'n fluffy vest voor de winter hebben, dus ga snel opzoek hihi. Liefs!

    ReplyDelete
  9. super vest, en je clutch is ook geweldig!
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  10. erg leuke foto's en outfit liefs x

    ReplyDelete
  11. Prachtige foto's! En dat vest ziet er heerlijk uit! Mooie clutch ook!

    ReplyDelete
  12. Zo'n vestjes draag ik dagelijks, ik krijg er niet genoeg van! Liefs

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters