OUTFIT SUMMER ISN'T OVER YET

18 September 2014

 photo outfit-hazal-03_zps32e6801b.jpg

Wie had het verwacht? Dat de zomer terug is gekomen. Ik overigens wel haha. Ik houd bijna dagelijks bij of de zon terug komt en de zon is gelukkig weer terug. Het is niet alleen mijn favoriet seizoen, maar het staat voor mij altijd in teken van zon, vrolijke mensen en korte broekjes. Net zoals deze outfit!

 photo outfit-hazal-01_zpsde6eb713.jpg
 photo outfit-hazal-02_zpsd29db4d8.jpg
 photo outfit-hazal-05_zpsa98c3465.jpg  photo outfit-hazal-04_zps46f19fd6.jpg
Blazer and top: H&M / Shorts: Berskha / Shoes: Zign / Watch: Michael Kors

Zodra het zonnetje schijnt trek ik bijna altijd mijn korte broeken aan. Ik heb een liefde voor vitamine D en dat betekent dat ik altijd wel even wat zonnestralen kan gebruiken. Maar het moet niet te veel worden, wat te veel is nooit goed. Hallo zomer, ik ben blij dat je (voor even) weer terug bent. Ideaal voor het afsluiten van mijn zomer. Korte broek, shorts en een blazer. I'm here! Wat is jouw ideale zomer outfit?


Liefs,
Hazal



ENGLISH: Summer is back for now. That means it's time for shorts, a shirt and a blazer!

16 comments:

  1. Aaah heerlijk om weer in shorts te lopen! Ik kan het helaas niet op mijn werk, maar als ik een dag vrij zou zijn zou ik dat ook doen! Mooie outfit!

    ReplyDelete
  2. Heerlijk hé dat we nog steeds korte broeken kunnen dragen! Je ziet er leuk uit:)

    ReplyDelete
  3. such a cute outfit !
    visit me : http://nicoraulea.blogspot.ro/
    instagram : http://instagram.com/rauleanicoleta

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit zeg! Helemaal gelijk dat je de shorts weer uit de kast trekt.

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit!
    Ik heb helaas bijna de hele week colleges, dus veel heb ik er helaas niet van kunnen genieten :(.

    Liefs,
    Valery

    ReplyDelete
  6. Heérlijke foto's, lekker dit weer hè! X

    ReplyDelete
  7. Hele leuke outfit! Ik heb mijn shorts ook weer uit de kast getrokken vandaag ;)xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    ReplyDelete
  8. Hele mooie zomerse outfit! Leuk met die enkellaarsjes!

    ReplyDelete
  9. Super mooi outfit.
    Ik heb geen favo zomer outfit. Misschien dan zo`n baggy dunne broek,
    maar niet zo`n heel dunne flubberige waar je ieder vetje in ziet bewegen,
    En goede slippers vind ik heerlijk om om te lopen. Ik houd van luchtige voeten :-)
    Ik ben meer van de winter/herfst kleding.

    XO

    ReplyDelete
  10. Wát een toffe look! I loooove the shorts en al helemaal in combinatie met de boots... :-)

    - Jo
    http://blog.sooco.nl/

    ReplyDelete
  11. fine jacket ;>>

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Wat een leuke outfit! En ik trek de laatste tijd ook nog vaak mijn korte broeken uit de kast. Ik kan nog niet toegeven aan het feit dat het soms wat kouder is haha! Gelukkig viel dat de afgelopen dagen flink mee! x

    ReplyDelete
  13. Nice. Ik vind het weer ook echt heerlijk :)

    xo

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters