PHOTOGRAPHY: ARTIS (ZOO)

21 September 2014

 photo Artis02_zps7be6a048.jpg

Wie is er niet mee opgegroeid? Een bezoekje naar Artis of een dierenpark. Vroeger als kind kwam ik hier vaak en ik had het grootste plezier. Ik kon zoveel genieten om naar de aapjes te kijken. Mijn favoriete dier was de zwarte panter.


 photo Artis07_zps227c113f.jpg  photo Artis03_zps2152e3b2.jpg
 photo Artis-01_zps5570b21d.jpg  photo Artis04_zpsabc1c7dc.jpg  photo Naamloos_zpsea32ecc3.png  photo Artis05_zps2650492b.jpg  photo Artis06_zps089af418.jpg

Gelukkig ging ik laatst ook naar Artis en kon ik mij herinneren weer naar boven halen. Wij waren één van de weinigen jongvolwassen in het park. De bezoekers zijn allemaal ouders met hun kinderen, ouderen of toeristen. Maar dat mocht de pret niet bederven.

Ik moet zeggen dat ik in mijn gedachten het dierenpark groter had verbeeld. Wij liepen twee rondjes in het dierenpark en wij hadden genoeg gezien haha. Mijn favoriete diertjes waren toch de aapjes. Zo schattig zijn ze! Als het kon had ik er één geadopteerd, maar helaas is dat niet de gewoonste zaak. Gaan jullie weleens naar het dierenpark en zijn jullie ooit in Artis geweest?

PS: Een tip, als student kun je met korting naar binnen. Dit geldt wel geloof ik voor instellingen in Amsterdam. Waaronder HvA, UvA en ROC studenten. Op de website vind je meer informatie. Zeg nou zelf, als student hebben wij het al niet zo breed en is een flinke korting altijd fijn!

Liefs,
Hazal


ENGLISH: Last week I went to the Zoo and I brought my camera with me!

9 comments:

  1. Ik vind dierentuinen zo leuk! Ik ben nog nooit in Artis geweest, wel vaak naar Burgers' Zoo dat is veel dichterbij voor ons ook.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik zou wel een keer naar alle dierentuinen van Nederland willen gaan. Hopelijk is Burgers Zoo net zo leuk!

      Delete
  2. Je hebt er echt heel mooie foto's kunnen maken! Liefs

    ReplyDelete
  3. Leuk! Ik vind de dierentuin altijd leuk maar ook weer zielig. Moeilijk. Maar wel gaaf om al die dieren een keer te zien :)

    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat kan ik snappen. Ik had ook zo'n gevoel, maar uiteindelijk is het wel leuk om er heen te gaan :)

      X

      Delete
  4. Mooie foto's heb je gemaakt! Ik ben nog niet zo heel lang geleden naar Blijdorp geweest en vond het ook super leuk hihi.
    Liefs!
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters