THE SISTERS DIARY #9

8 September 2014


Elk begin van de maand vindt er een nieuwe blogpost plaats waarin wij laten zien hoe onze weken zijn verlopen. Welcome to The Sisters Diary!

 photo image1_zps5587fe62.jpeg

Links en rechts [Hazal]: empty gyms! Ik kan er zo blij van worden als sportscholen leeg zijn. Rustig op de apparaten bezig zijn en ongestoord je ding kunnen doen, vind ik echt heerlijk. Ik ben er nu een beetje achtergekomen welke tijden ik moet vermijden en op welke momenten ik lekker kan genieten. De foto van de kleedkamer is genomen rond een uur of tien in de avond. In de ochtend kan ik écht niet mijn bed uit komen... Vaak heb ik doordeweeks nog les en dat betekent dat ik in de avond sport. In de vakantie ben ik vaak genoeg in de ochtend/middag wezen sporten!



Wellicht is het je opgevallen dat in de afgelopen weken geen nieuwe The Sisters Diary is online gekomen terwijl dit voorheen wel zo was. Voorheen kwam The Sisters Diary vaak om de twee weken online. Wij houden van dagboeken, alleen kost het gewoon veel meer tijd voor mij ons om dit in elkaar te zetten. Helaas zijn er andere artikelen die beter worden gelezen dan dit. Daarom hebben wij ervoor gekozen dat de diary aan het begin van een nieuwe maand online komt. Zo kunnen jullie nog steeds zien wat er achter 'de schermen' gebeurd. Wellicht één keer minder, maar er wordt genoeg gedeeld. Wij hopen dat er begrip daarvoor is :).

 photo image4_zps7ebe8848.jpeg
Links [we]: Het festival seizoen was sneller voorbij dan wij hadden gehoopt. We gaan al een aantal jaren naar het festival Appelsap. Lekker genieten; een top festival in het Oosterpark. Wij hadden amper tijd om foto's te nemen en dit is de enige foto die wij hebben kunnen maken met een deel van de groep. Wat was het een top festival met heerlijk muziek en gezellige mensen!

Rechst [we]: onze nichtjes Sara en Rojda kwamen bij ons slapen en wij maakten samen een gezonde bronwie. Het recept vind je online ook op onze blog. Je hoeft alleen links op onze blog op 'food' te tikken en dan vind je hem zo!


 photo image5_zpsfa272be2.jpeg

Links [Hazal]: Mijn zus kwam aan op schiphol met haar gezin. Ik wilde ze verrassen, maar omdat het zo lang duurde zag mijn nichtje mij gluren naar binnen. Het duurde lang voordat hun koffers aankwamen, dus ik nam mijn nichtje mee naar huis om de laatste trein te nemen.

Rechts [we]: deze mooie schoenen van Ugg waren helaas té strak voor ons. Na bijna een maand thuis mochten ze eindelijk op de post naar hun eindbestemming. Binnenkort ontvangen we een ander product voor terug!


 photo image8_zpse8490860.jpeg

Link [Hazal]: Ik reisde wat uurtjes om bij de opening van Primark Enschede te zijn. Ik moest cadeautjes kopen voor neefje Miran omdat hij drie werd. Ik vond dit truitje erg schattig voor in de winter. 

Rechts [Hazal]: Ik vond deze twee mooie slipons. De eerste ging met mij mee naar huis en de ander liet ik helaas liggen in de winkel... Ik heb echt te veel schoenen!

 photo image10_zps3d618168.jpeg
Links & rechts [Hazal]: Jaarlijks vier ik mijn verjaardag met vrienden. Alleen had ik het dit keer verplaatst naar augustus omdat het totaal niet uitkwam met vakanties. Gelukkig vond ik tijd om op een regenachtige avond heerlijke vegetarische hapjes klaar te maken voor mijn vrienden en sloten wij een geweldige avond af met spelletjes spelen en fonduen. 


 photo image12_zps2bd16b0e.jpeg

Links [Hazal]: Moederlief en ik gingen naar de Ikea om wat dingetjes te kopen. De Ikea geeft mij altijd inspiratie voor als ik een eigen huisje zou hebben. Ik liet deze leuke potten liggen helaas.

Rechts [Hazal]: Na het sporten heb ik echt honger als een paard, zo at ik dit lekkere raw reepje. Oh zo lekker! Te koop bij Ah to go :)

 photo image_zpsf0923049.jpeg

Link [Hazal]: Dit armbandje had ik al eerder besteld op de website van Fashionology. Helaas raakte ik mijn armband kwijt en bestelde ik een nieuwe. Guess what? Na een grote verbouwing vond ik hem weer terug. Wel totaal geroest en vies. Het was duidelijke tijd voor een nieuwe.

Rechts [we]: Een mooie quote die voor ons beiden geldt.


 photo image2_zps8e3bfc1b.jpeg

Links [Cana]: een heerlijk tussendoortje die mama voor mij en Hazal maakte.  Aardbeien, watermeloen en pruimen! 
Rechts [Cana]: tijd voor een selfie (A).


 photo image14_zpscc62e035.jpeg

Links en rechts: family is voor ons erg belangrijk! Om de twee/drie weken zien we elkaar altijd in het weekend. Zo was onlangs ons boefje Miran jarig en werd het tijd voor wat family foto's online. Say hello to our family!

Liefs,
The Sisters

6 comments:

  1. Hele leuke foto's! Die slip-ons van de Primark zijn tof. Ik was ook bij de opening.

    ReplyDelete
  2. Heerlijk dat rustig sporten! Wij hebben hier geloof ik geen sportscholen die tot zolaat open zijn.. XO

    ReplyDelete
  3. Die selfiestick lijkt echt erg handig voor leuke foto's te nemen! Liefs

    ReplyDelete
  4. Wat leuk die 2 laatste foto's!

    ReplyDelete
  5. Fijne foto's! Ik ga even naar die potten op zoek als ik in de IKEA ben, super leuk!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters