EVENT; C&A STYLING DAY

18 October 2014


 photo CANDA-FASHION-EVENT-04_zps06e5de4e.jpg

Een exclusief event gepresenteerd door styliste Bastiaan van Schaik over de nieuwe C&A collectie met de beste tips en trucs? Ja dat kan. Sister Hazal was hierbij aanwezig en ze vertelt erover!
 photo CANDA-FASHION-EVENT-05_zps9adf13d9.jpg

 photo CANDA-FASHION-EVENT-03_zps19bdf5bf.jpg photo CANDA-FASHION-EVENT-07_zpse4c4e626.jpg  photo CANDA-FASHION-EVENT-08_zps9ee00959.jpg

 photo CANDA-FASHION-EVENT-10_zpsf565bd08.jpg

 photo CANDA-FASHION-EVENT-02_zps03fc38b5.jpg
Laden
#super #selfie tijdens de @ca_europe presentatie in #henk
Selfie met de groep. Bastiaan wordt ook de sefiekoning genoemd haha.


Iedereen is wel opgegroeid met C&A. Als kind werden wij eigenlijk altijd meegesleept met onze ouders naar C&A als wij een winterjas nodig hadden of als moederlief even wilde shoppen. Toen zeiden wij nooit meer C&A. Nou dat is de afgelopen tijd zeker veranderd. Hoewel ik vaker leuke dingen tegen kom bij C&A, merk ik dat ik er toch vaker heen moet. Vooral na woensdagmiddag.

Styliste Bastiaan van Schaik liet ons allemaal verschillende looks zien van de nieuwste collectie. Zo waren looks van casual, lekker gauw op de fiets tot aan casuel chiq. Alles was mogelijk. Ik zag een aantal hele mooie zwarte jurken waar ik erg onder de indruk van was. Maar dat was het niet alleen. De wintercollectie is zeker veel belovend en ik heb een aantal mooie jassen gespot. 

Tijdens het event kwamen de lekkerste gerechten voorbij. Wij begonnen met quinoa sushi en eindigden met een chocolade overdosis: heerlijk! Nu is het tijd om gauw naar de C&A te gaan en kijken of ik de collectie mee naar huis kan nemen haha. 

Liefs,
Hazal



ENGLISH: On Wednesday I had an exclusief event with my fellow bloggers about the newest collection of C&A. Dutch stylist, Bastiaan van Schaik showed us the collection and gave us the best tips and tricks!




7 comments:

  1. heerlijk eten, mooie outfits - ziet er tof uit zeg!
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  2. Hele mooie foto's. Zelf kom ik persoonlijk eigenlijk nooit bij de C&A maar als ik zo die kledingstukken zie vind ik dat er toch wel erg leuke dingen tussen zitten, dus ik denk dat ik er binnenkort toch maar eens naartoe ga! xx

    ReplyDelete
  3. Wat een super fijn verslag! Echt prachtige foto's :)

    ReplyDelete
  4. Wauw! Die eetfoto's zijn echt prachtig!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters