NEW IN; PRIMARK

3 October 2014

 photo Shoplog-Primark-Arnhem_zps5c0615f0.jpg

Woensdag liet ik jullie weten dat ik naar de opening van Primark Arnhem ging, natuurlijk wil ik graag mijn aankopen met jullie delen. Ik ging naar de Primark voor één doel: mijn winterjas scoren. Benieuwd of dat is gelukt?  Lees verder.


 photo Shoplog-Primark-Arnhem01_zps1711c38b.jpg  photo Shoplog-PrimarkArnhem04_zps1daef158.jpg  photo Shoplog-Primark-Arnhem03_zps3b5620d0.jpg  photo Shoplog-Primark-Arnhem05_zpsfc9d5b1c.jpg
Prijslijst: Jas 30 euro - Sjaal 6 & 7 euro - Trui 12 euro - nepwimpers 1,50 euro 

Twee weken geleden ging ik naar de Primark in Zaandam en ik paste daar een roze jas. Hij was mooi, iets te oversizes maar wel roze. Nou is roze geen lelijke kleur. De jas zou zelfs mooi staan bij mijn roze lipstick, maar wat als ik rode lipstick op heb? Of een andere kleur aan heb en wat als dat vloeken? Dat waren de vragen die door mijn hoofd speelde. Ik zag daar een de grijze jas en die was mooi, maar helaas waren er alleen maar grote maten over. Dat was mijn doel: de grijze jas scoren in een klein maatje. 

Aangekomen in Arnhem was ik op zoek naar de jassen. Nadat ik de jassen had gevonden vond ik alleen maar grote maten. Helaas, ik zwom er in. Verschrikkelijk. Beetje ontevreden liep ik verder, maar lieve Roos liet mij weten dat er nog andere jassen ergens anders lagen. Terwijl wij naar de jassen liepen, vonden wij onderweg nog twee maten; een 32 en 34. Ik kon wel gillen, want ik vond de jas die ik graag wilde. Ik denk dat iemand toch nog last minute dacht, "dit wordt hem niet of de jas is voor Hazal bedoeld haha".

Twee weken geleden ging ik nogmaals naar Primark met vrienden. Ik zag daar een hele mooie sjaal met ruitjes/blokken. Omdat ik dacht dat het van wol was gemaakt, tipte ik mijn vriendin daarover. Helaas ben ik allergisch voor wol en ik kan dus geen kledingstukken aan van wol. Gelukkig zal ik in Arnhem dat het geen wol was, maar acryl. Daar kan ik wel tegen. Ik scoorde er twee in bijna dezelfde printjes. Want ik had zus Cana beloofd om een nieuwe sjaal voor haar mee te nemen en wat nepwimpers. Helaas loopt Cana nu heel intensief stage waardoor ze twee opening heeft gemist, maar gelukkig maakte ik het goed met een nieuwe sjaal voor haar en nepwimpers.

Daarbij kon ik het niet laten om dit truitje achter te laten. Het is een ideaal herfst truitje en ik denk dat ik het goed kan gebruiken nu ik een beetje in een kleding crisis zit. Ik vind het lastig om echt de wintertruien aan te doen, want ik neig nog steeds om een shirt aan te doen. Daarbij kocht ik ook wat lingerie, maar dat vind ik niet zo netjes om te delen op mijn blog. Ik kwam voor de jas en de sjaal. Ik scoorde ze beide en ik was tevreden. Ik denk dat dit wel mijn beste aankopen zijn tijdens de opening van Primark. Nu ben ik in ieder geval winter proof. Oh zomer wat mis ik je toch... 

Liefs,
Hazal


ENGLISH: On Thuesday I showed you a couple of photos of the Primark Opening. Today I show you my newest purchases and I'm so happy with it!



21 comments:

  1. Leuke aankopen! De sjaal heb ik ook meegenomen :) Hij is zo lekker warm.

    ReplyDelete
  2. Wat een fijne aankopen en wauw die jas <3

    X Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Heel leuke aankopen! Fijn dat je de jas nu toch gevonden hebt! De tartan met houndstooth sjaal heb ik zelf ook meegenomen. En die trui ziet er supermooi uit! Die ben ik helaas niet tegengekomen ;)

    ReplyDelete
  4. Die sjaal heb ik ook gekocht. En die jas zag ik ook nog, super leuk. Alleen was hij mij echt te groot.

    ReplyDelete
  5. Blijf die jas in die kleur ook zo leuk vinden! En leuke verdere aankoopjes! x

    ReplyDelete
  6. Mooie items heb je geshopt. De sjaal is heel populair bij bloggers heb ik al gezien :)

    ReplyDelete
  7. Die sjaal is echt mooi inderdaad, volgens mij lopen daar veel mensen mee rond nu hihi ;)

    ReplyDelete
  8. De jas is inderdaad super leuk! En ik was ook eerst helemaal verliefd op de roze jassen van Primark, maar precies dezelfde vragen had ik ook haha. Nou maar kijken welke het uiteindelijk word!

    ReplyDelete
  9. Mooie aankopen! Ben zelf ontzettend blij met mijn aankoopjes :)

    ReplyDelete
  10. Wat een mooie dingen heb je gehaald!

    ReplyDelete
  11. Oeeh, echt mooie dingen heb je gekocht! Ik wil ook weer naar Primark! Haha ;)

    xx Alex

    ReplyDelete
  12. Leuke aankopen! Ik vind de sjaal en jas echt heel mooi.

    ReplyDelete
  13. Wauw! Erg leuke aankopen. Moet snel maar weer eens naar de Primark.

    ReplyDelete
  14. De jas is zo cute en lijkt mij heerlijk zacht.


    xO

    ReplyDelete
  15. great coat ;]]


    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Niceee! Die onderste sjaal heb ik ook :)

    xo

    ReplyDelete
  17. Ik zie alweer veel leuke dingen! De jas is erg gaaf! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters