OUTFIT AUTUMN SHORTS AND SCARF

20 October 2014


 photo outfit-fashionblogger-sistersandsisters01_zps28ad1118.jpg

Een korte broek dragen nu het kouder wordt? Ja zeker! Ik draag gewoon een zwarte panty eronder en ik kan verder. Ik moet wel zeggen dat je dit niet in de winter moet doen. Dan trek ik liever een broek aan. Ideaal om even mijn nieuwste Primark sjaal daarbij te dragen.

 photo outfit-fashionblogger-sistersandsisters_zps3779047d.jpg  photo outfit-fashionblogger-sistersandsisters02_zpsbb68f400.jpg
Photos by Miranda
Jacket: Vintage / Blouse: Zara / Shorts: Bershka / Shoes: H&M / Bag: Versus by Versace

Deze warme sjaal konden jullie zien in mijn laatste shoplog. Hij is lekker warm en ruitjes zijn nu ook helemaal in. Ik wist nog dat ik zes jaar geleden al heel veel truitjes had met ruitjes, maar dat ik ze eenmaal had weggedaan omdat ze 'uit' waren. Helaas voor mij, zijn ze weer terug. Dat betekent dat ik weer opnieuw de truitjes kan aanschaffen. Gelukkig heb ik nog altijd deze mooie tas van Versace in de kast die ik vaak genoeg gebruikt. Wat vind jij van de ruitjes trend?

Liefs,
Hazal



ENGLISH: It's possible, wearing a short with autumn. Just wear a thick panty and you are ready to go!

17 comments:

  1. Hele leuk outfit en een korte broek met panty kan jij goed hebben! Zelf heb ik er het figuur niet voor.

    ReplyDelete
  2. Ik ga ook snel weer op zoek naar mijn zwarte panty's! En de geruite sjaal hangt ook al weken om mijn nek ;)

    ReplyDelete
  3. De zwarte panty's zijn ook één van mijn favoriete items deze dagen nu het wat kouder is geworden! Liefs

    ReplyDelete
  4. leuk! lekker zon grote sjaaaal en leuk gecombineerd met je leren jasje

    ReplyDelete
  5. De ideale oplossing! Mijn panty's liggen ook weer vooraan haha. En er is ook niets leuker dan zo'n sjaal in deze maanden! x

    ReplyDelete
  6. Superleuke outfit! Ik houd van shortjes met een panty combineren in de herfst! Ik heb de sjaal ook meegenomen en ik draag hem de hele tijd, haha!

    ReplyDelete
  7. Leuk gecombineerd! De sjaal staat ook goed bij je!

    ReplyDelete
  8. Wat een fijne combi! Staat je mooi!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  9. wat ziet dit er onwijs leuk uit met de tartan sjaal...gaaf, het staat je erg goed!

    ReplyDelete
  10. Ik vind shortjes echt leuk met zo'n panty, helemaal zo in de herfst met een lekkere sjaal :) Ik vind het je ook echt tof staan!

    Sam

    ReplyDelete
  11. Leuuk! I hou zoooo van de tartan sjaals in de herfst/winter! :)

    ReplyDelete
  12. Ik draag ook graag een short met panty, het staat jou erg mooi!

    ReplyDelete
  13. Wat een toffe outfit draag je! Ik vind je tasje en sjaal echt geweldig :) xo

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters