OUTFIT: NEW CAN BE OLD

28 October 2014


 photo axxxxxIMG_5509_zpseda9d997.jpg
Ik heb de laatste tijd heel hard geleerd voor de toetsweek en donderdag is mijn laatste toets en kan ik eindelijk genieten... Nou echt genieten kan ik het niet noemen, want ik zit in mijn examen jaar. Het laatste jaar noemen ze ook wel het pittigste jaar. Grappig twee geleden volgende ik een mode opleiding en na drie jaar had ik mijn diploma op zak. Nu volg ik medische opleiding en het is totaal anders. Ik moet meer leren en dat valt beetje rauw op mijn dak en niet alleen dat, het is ook dat ik heel veel vrijheid verloren heb. Iets leuks doen gaat ook niet snel. Het is maar dat ik het leuk vind en het werk ook. 

 photo xxxxIMG_5554_zps4d5ccc78.jpg  photo axxxxIMG_5537_zps081780ed.jpg  photo axxxxIMG_5512_zps0e1f90b0.jpg
Blouse and jewelry: Primark / Bag: Versus by Versace / Jeans: Vila

De blouse vond ik in de kast van Hazal. Soms is het zo leuk om even in ander kledingkast te graaien. Je vindt bijna altijd wel wat leuks terug :-). Het kettinkje kon ik er goed bij combineren. Ik wil iedereen veel succes wensen met jullie tentamen/toets week! 


Liefs,
Cana


ENGLISH: It's always nice to check in other wardrobe. I just found this blouse in the wardrobe of my sister. 

11 comments:

  1. fine pics; -))

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wow wat ben je prachtig! <3 Geweldige outfit!

    ReplyDelete
  3. leuke look, de blouse is erg mooi, ik ben een beetje nieuwsgierig, wat voor opleiding doe je precies? ik wil namelijk ook de medische kant op gaan haha
    xx ish

    ReplyDelete
  4. Leuke look! Volgens mij heb ik die blouse ook :) X

    ReplyDelete
  5. Aah, dat is inderdaad een superleuk blousje en de ketting staat er ook perfect bij! Succes nog met je toetsen! :)

    ReplyDelete
  6. Jammer dat je opleiding zo veel tijd kost. Wel een kicken opleiding en je vind het leuk dus is het te overbruggen :) You look lovely!

    xo

    ReplyDelete
  7. Ohhh, die blouse met al die kleine kapoentjes, zo schattig!

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke blouse! Succes met school!

    ReplyDelete
  9. Ik ben superjaloers op jouw krullen!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters