OUTFIT SAY HELLO TO MY LITTLE LOVE

15 October 2014

 photo xxxxxIMG_5053_zps986d8e9d.jpg

Ik heb zelf altijd weinig tijd om een outfit te schieten, waardoor ik nu elk moment benut om foto's te schieten met mijn zus. Dit komt omdat ik het heel erg druk heb met mijn studie en stage. Binnenkort heb ik ook mijn toetsen staan... Maar vandaag gaan we het hebben over mijn nieuwe liefde!

 photo xxxxIMG_5094_zps889d541a.jpg  photo xxxxxxIMG_5085_zps8077e3e0.jpg
Jeans: Villa / Blous: Zara / Shoes: H&M / Bag: Ugg

Een tijdje geleden werden wij benaderd of wij het leuk vonden om iets uit te kiezen uit de webshop van Ugg Australia. Maar natuurlijk! Wij dragen al vele jaren de Ugg schoenen en zijn zeker tevreden met dit merk. Ik had eerst een paar schoenen besteld die te klein waren voor mij en voor Hazal. Ik koos voor deze leuke schoudertas. Het is zo'n tas die je tijdens festivals kan gebruiken, maar ook als je niet veel mee hebt en een leuke tas wilt hebben om je outfit af te maken. Ik vind dat de tas mijn outfit zeker heeft afgemaakt. Wat vind jij ervan? Vandaag ga ik eerst leren en ik heb daarna wat afspraken op de planning staan. Dit wordt een lange dag!


Liefs,
Cana


ENGLISH: In this outfit I'm showing you my newest bag from Ugg. It's pretty enough to fit with every outfit!

25 comments:

  1. Leuke outfit en tegen iets uitzoeken bij Ugg zou ik ook geen nee zeggen! De tas is heel leuk!

    ReplyDelete
  2. Prachtige foto's! En wat een stoere tas!

    ReplyDelete
  3. Wat leukk! En wat is dat tasje geweldig zeg! Mooie outfit ook!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  4. Zeker een heel leuk tasje! Mooi blousje ook en in z'n totaal een mooie outfit! :)

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit! Dat tasje is echt super!

    ReplyDelete
  6. Ziet er super leuk uit. En wat zijn de foto's mooi, kan ik nog wat van leren ;)
    http://mirtahx.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  7. Oh wauw, wat een mooie tas zeg! Heel erg gaaf :)

    ReplyDelete
  8. waauw die tas! helemaal verliefd! heel mooi!

    ReplyDelete
  9. Wauw ik ben verliefd op je tas! Zo leuk!

    ReplyDelete
  10. Die blouse is echt super!

    xo

    ReplyDelete
  11. Wat leuk dat je een item van UGG mocht uitkiezen, goede keuze ook! Liefs

    ReplyDelete
  12. Ik vind hem héél mooi! Ik wist eigenlijk niet eens dat ze ook tassen verkochten.. XO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel herkenbaar! Zo dacht ik ook aan het begin :D

      X

      Delete
  13. Wauw wat een toffe outfit! Past perfect bij je en van die tassen, dat wist ik helemaal niet! Bedankt voor de tip :)

    Liefs,
    Kim

    ReplyDelete
  14. nice look ;-)


    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wat een ontzettend leuke tas, Ugg komt met steeds meer geweldige accessoires.

    ReplyDelete
  16. Cool outfit!! The blouse and the bag are what I like the most!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters