OUTFIT WINTERCOATS AND FAMILY LOVE

9 October 2014


 photo OUTFITPOST-HAZAL01_zps726c675c.jpg


Nu ik dit tik hoor ik eigenlijk te slapen, maar door mijn enthousiasme kan ik gewoon niet slapen. Ik heb vandaag (nu je dit lees gisteren dus) namelijk mijn propedeuse uitreiking gehad en wat voelde dat geweldig. Ik heb hiervoor twee andere opleiding gedaan, alles hiervoor kun je hier lezen en nu heb ik hém gehaald! Na de uitreiking ben ik gezellig met mijn medestudenten de stad in gegaan en wij hebben het even gezellig en goed gevierd samen.
 photo OUTFITPOST-HAZAL_zps96745000.jpg  photo OUTFITPOST-HAZAL02_zps4c614bf1.jpg  photo OUTFITPOST-HAZAL03_zpsb22ddc20.jpg  photo OUTFITPOST-HAZAL04_zpsbdbbddc6.jpg
Deze outfit heb ik afgelopen zaterdag geschoten toen het offerfeest was en ik de hele familie op bezoek had. Wij begonnen de dag gezellig met een ontbijt bij ons en sloten het goed af. Tussendoor waren Cana en ik van plan om foto's te schieten toen mijn neefje Miran (op de foto) en nichtje Sara mee wilden gaan. Mijn neefje vond het hartstikke leuk en wilde ook even poseren net als zijn tante. Prima accessoires vind je niet haha *flauw grapje*?

Ik heb hier mijn nieuwste jas en truitje aan van de Primark. Beide liet ik in mijn laatste shoplog zien. Ik ben zo blij met mijn jas want mijn vorige winterjas was eigenlijk mijn herfstjas en die heb ik goed versleten. Hebben jullie al een winterjas kunnen scoren en zijn jullie winterproof?


Liefs,
Hazal


ENGLISH: This weekend I had a family day with my family. Between all the food we had some time to shoot some photos. Isn't it cute how my nephew wants to be in the pictures with me?

15 comments:

  1. Wat een leuke outfit weer Hazal! Je jas is echt prachtig! En je neefje is heeel schattig! <3 x Laura

    ReplyDelete
  2. Hij staat je zo leuk! Zo lief je neefje, hihi X

    ReplyDelete
  3. Aaah super schattig je neefje! De jas staat je heel mooi. Gefeliciteerd met het behalen van je propedeuse!

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd meid! En wat een mooie outfit ook!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  5. nice coat ;]

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd met je P! Leuke outfit heb je aan :)

    ReplyDelete
  7. gefeliciteerd! en wat een onwijs toffe schoenen ook :)
    xo, cheyenne

    ReplyDelete
  8. Wat een leuke outfit! En wat een schattig neefje! x

    ReplyDelete
  9. Ben helemaal fan van die jas die je hier draagt! Liefs

    ReplyDelete
  10. Ohh ik heb de jas ook gekocht!! te leuk!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  11. wat een onwijs mooie jas, echt gaaf!...hij staat je supermooi!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters