PRIMARK ARNHEM

1 October 2014

 photo Primark-Shoplog-PrimarkArnhem04_zpsbe7dc04b.jpg

Het was weer zo ver; vroeg mijn bed uit voor een nieuwe Primark. Terwijl zus Cana vroeg op stond om naar stage te gaan, mag ik van geluk spreken dat ik op dinsdag altijd laat begin met colleges. Zo had ik met Roshelle afgesproken om samen te reizen en sloot Sonja en Roos zich ook bij ons aan.

Ik mag van geluk spreken dat Arnhem nét een uur van mijn huis vandaan is en dat ik tijd om toch hierbij aanwezig te zijn. In verband met project kon ik vorige week niet naar de opening van Primark Venlo, maar vandaag moest ik er weer bij zijn. Want mijn favoriete én lekker betaalbare winkel is Primark. Benieuwd hoe de winkel eruit ziet en waar wij binnenkort voor het eind van het jaar nog meer Primark winkels kunnen verwachten? Klik op 'Read more'.
 photo Primark-Shoplog-PrimarkArnhem05_zpsce57daf7.jpg  photo Primark-Shoplog-PrimarkArnhem02_zpsd1593608.jpg  photo Primark-Shoplog-PrimarkArnhem06_zps17ff5999.jpg  photo Primark-Shoplog-PrimarkArnhem03_zps1a129002.jpg  photo Primark-Shoplog-PrimarkArnhem07_zpse0f9c185.jpg  photo Primark-Shoplog-PrimarkArnhem01_zpsbcf47d13.jpg

Primark Arnhem is het tiende filiaal in Nederland van het Ierse modebedrijf. Jeetje wat gaat dat snel zeg! Ik kan nog goed herinneren dat wij twee Primark winkels hadden in Nederland en dat wij blij werden omdat het zo betaalbaar was. Gelukkig zijn wij tien winkels verder en is de nieuwe Primark ook de grootste winkel geworden van Nederland. Nog voor het eind van dit jaar openen er nog twee winkels bij. Zo komt er een nieuwe winkel in Rotterdam (Zuidplein) en in Den Haag.

Wat ik van de winkel vind? Naar mijn mening leek het net een winkel vol met spiegels haha. Mijn favoriete Primark winkel in die van Zaandam en het is dat ik de winkel daar een beetje ken, maar daar heb je best weinig spiegels. Hier kon ik gelukkig wat meer spiegels treffen. Naar mijn mening leek de winkel niet heel groot voor mij (in vergelijking met de vorige winkels), maar als wij het persbericht mogen geloven is dit toch wel de grootste winkel. Zij hadden hier wel een groot assortiment aan schoenen. Daarnaast kon je veel sportartikelen vinden dan alleen sportkleding. Zo zag ik deze look a like van Nike Free Run, ideaal als je geen budget hebt om meer te betalen voor sportschoenen.

Ik kwam voor één doel en dat is mij gelukt! Wat ik heb gekocht laat ik heel gauw zien aan jullie. Ik kan nu alleen delen dat ik goed de winter door kan komen en daar ben ik blij mee. Ik ben heel benieuwd wat jouw favoriete afdeling is bij Primark en wat jij zo leuk vindt van Primark of juist niet?

Liefs,
Hazal


ENGLISH: Yesterday I went to the opening of Primark Arnhem and I took some pictures for the blog to give you some impression. Curious what I bought? Just keep an eye on the blog!

15 comments:

  1. Ziet er mooi uit op de foto's! Ben al een hele tijd niet meer bij de primark geweest zit hier dan ook niet echt eentje in de buurt dus miss komt die nog ooit :P

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Er komen nog twee winkels aan, Den Haag en Rotterdam Zuidplein. Zit dat dichtbij jou in de buurt?

      X

      Delete
  2. Ik vond dit voor mij echt de mooiste Primark waar ik ooit geweest ben hihi, in Zaandam ben ik dan ook nog nooit geweest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vond ik ook! Zaandam is mijn favoriet omdat het maar een half uur van mijn huis is :-)

      X

      Delete
  3. Leuk verslag. Voor mijn gevoel was het ook geen groot filiaal, maar de oppervlakte was wel echt heel groot. Vond het een prachtig filiaal. Benieuwd wat je gekocht hebt!

    ReplyDelete
  4. Oh dat jasje is gaaf zeg, en wat veel nagellak! Ben erg benieuwd naar jouw aankopen :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  5. Ik vond het leuk gisteren! :)
    Leuk om je te ontmoeten :)

    ReplyDelete
  6. I want Primark in my place!! But ok NL is not so far away :)

    ReplyDelete
  7. Jullie hebben er 10, wij maar eentje in Luik haha! Ik hoop dat er rap één in Antwerpen komt! En super handig, als er veel spiegels hangen haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah dat is wel weinig! Hopelijk zullen er meer openen in België :-)

      X

      Delete
  8. ziet er leuk uit, de pastelkleurige truien zijn zooo mooi! binnenkort toch maar weer even langs de primark
    xx ish

    ReplyDelete
  9. Het ziet er allemaal weer gaaf uit!
    Watertanden :-D

    XO

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters