THE SISTERS DIARY #10; SEPTEMBER

6 October 2014



Aan het begin van elke nieuwe maand laten wij jullie zien wat wij de afgelopen maand hebben beleefd. Bij de The Sisters Diary krijgen jullie een kijkje achter de schermen te zien. Ben je benieuwd hoe onze maand is verlopen? Klik gauw op read more!



 photo image111_zps9f799910.jpg

Links [Hazal]: Ik begon de dag met cardio in de sportschool. Mijn missie was 300 calorie├źn verbranden met de crosstrainer en dat was mooi gelukt. 

Rechts [Hazal]: Ik was intensief aan het sporten en ik had ├ęcht suiker nodig. Ik wilde heel graag een Nakd reep hebben, maar helaas het vak was leeg... Dat werd toen een Vita Coco drankje.


 photo image22lll_zpsece3364a.jpg

Links [Hazal]: De Coffee Company naast mijn school is eindelijk geopend. Ik fietste in de vakantie dagelijks er langs en ik kon niet wachten totdat ik daar mijn eerste drankje had genuttigd. Natuurlijk werd het voor mij een muntthee; ik ben dol op muntthee! 

Rechts [Cana]: Elke week houden wij in de klas een bespreking. De notuliste neemt elke week iets lekkers mee oftewel vet mesten haha. 


 photo image50llll_zpsfb637369.jpg

Links en rechts [Hazal]: ik had een gezellig uitje naar Artis. Ik vind Artis echt leuk. Gezellig naar de aapjes kijken. Kon ik maar een aapje meenemen naar huis haha! Samen met vriendin Alyssa nam ik een weselfie. Wat wel grappig is, dat ik samen met haar en drie andere vrienden een groepje hebben en wij ons 'de apen' noemen.  De aapjes keken gezellig dus naar de apen, volg jij het nog haha?


 photo image69lllll_zps9863ce4e.jpg

Links [Haza]: Mijn laatste keer dat ik een ijsje nam. De zomer is officieel voorbij helaas.. 

Rechts [Hazal]: Mijn neefje Miran is dol op camera's en dat betekent natuurlijk gezellig een selfie nemen bij mijn zus thuis.


 photo image119lllll_zpsa4888496.jpg

Links [Hazal]: Ik nam lekker twee repen pure chocolade voor Cana en mij. Houd je ook van 85% pure chocolade? Bij de Dirk zijn ze te koop voor 99 cent, dat scheldt vooral als je het vergelijkt met een reep van Lindt 85% die kost al gauw 2,39. 

Rechts [Hazal]: Ik wilde dit jaar veel festival bezoeken, maar dat was niet handig met een regenachtige maand zoals augustus. Gelukkig sloot ik het festivalseizoen goed af met mijn vriendinnen. 


 photo image128llll_zpsfd165c80.jpg

Links [Cana]: Met de Elle 25 jaar app kon je gratis een Frozz halen. Dat vonden Hazal en ik een goed idee en dat deden wij ook. Zo lekker!

Rechts [Hazal]: Nagenieten van de warmste dag van de maand met vrienden in het park. Ideaal!


 photo image168llll_zpsab69a60f.jpg

Links [Hazal]: Normaal als ik sport zie ik er helemaal bezweet en zo rood uit, maar als je dan goed uit ziet na het sporten, moet je wel een selfie nemen  en dat deed ik dus ook. Ik had dus lekker een middagje gesport. 

Rechts [Wij]: Wij probeerden een recept uit voor onze blog... Nou sommige dingen mislukken ook wel eens haha. 


 photo image197llll_zps9a79dc8b.jpg

Links [wij]: Het was nationale filmweek en wij gingen gezellig met nichtje Rojda naar de bioscoop. Wij keken naar de film Chef en aten daarvoor wat bij de wok. Het was niet heel lekker, maar prima.

Rechts [Hazal]: Nu school weer is begonnen ben ik ook begonnen met thee te drinken. Ik haalde lekker muntthee. Ik heb een plekje gevonden bij de Amstel Campus waar ik voor 83 cent muntthee kan kopen. Helaas niet goed voor mijn portemonnee als ik dit dagelijks doe... 


 photo goedgoed_zpse42da1b0.png

Links [wij]: Wij maakten een glutenvrij lasagne thuis. Het is erg lekker en je proeft geen verschil!

Rechts [Hazal]: Aangezien mijn sportmaatje Cana haar sportabonnement heeft afgezegd, sport ik al een tijdje in mijn eentje. Saai is het wel als ik mijn krachttraining doe tussen alle krachtpatsers. Gelukkig sport ik vaak in de ochtend en ga ik nooit met lipstick naar de sportschool. Zo voel ik mij ook niet bekeken tussen alle mannen. Zodra ik mijn cardio doe, heb ik lekker mijn koptelefoon op (ligt  hier op de grond). 



Zo dat was weer een maand! Cana heeft het heel erg druk met stage en Hazal kan wel genieten van een fijn rooster. Goed te combineren met werken en sporten. Helaas wordt het nu wel wat drukker en kouder...


Liefs,
The Sisters

8 comments:

  1. Leuke foto's hebben jullie gemaakt :) Heel handig zo'n maandoverzicht. Zo sta je wat bewuster stil bij wat je eigenlijk allemaal doet :)

    Liefs,
    Kim

    ReplyDelete
  2. Superleuke diary! Frozzzzzz is zo yummie, gaan we zeker een keertje halen samen! :-)

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's! En al dat eten, mmm...:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  4. Hmm, nu heb ik ook zin in een Frozen Yoghurt, ziet er heerlijk uit! Liefs

    ReplyDelete
  5. Heerlijke diary weer! Gaan jullie vrijdag ook naar Ilovefashionbloggers?

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters