TIPS: HOE MAAK NOU JE SNEAKERS SCHOON?!

24 October 2014


 photo Hoe-maak-je-nikes-schoon01_zpsa96bdc43.jpg

Dit is een ander artikel dan normaal. Ja zeker, geen outfit, geen shoplog of een ander bekend artikel... Vandaag gaan wij het hebben over wat iedereen zich afvraagt: Hoe maak jij nou je sneakers schoon?! Ik leg het uit. Je hebt twee dingen nodig en vijf minuten van je tijd!


 photo Hoe-maak-je-nikes-schoon02_zps73e53d58.jpg  photo Hoe-maak-je-nikes-schoon03_zps98c70931.jpg

Ik kreeg de gouden tip van vriendin Sharon mee en ik probeerde het gelijk uit. Het werkt echt! Wat je nodig hebt, is best simpel: nagellak remover. Bijna alle meiden en vrouwen hebben dit wel in huis. Vooral als je wel eens nagellak gebruikt en jij het eraf moet krijgen, is nagellakremover ideaal. Voor de mannen onder ons; je kunt nagellakremover al vinden voor minder dan 1 euro. Ik gebruik deze van Etos en die vind ik eigenlijk erg goed. Ik gebruik hem al jaren en hij is echt goedkoop. 

Hoe je te werk gaat? Heel makkelijk! Plaats een paar druppels van je nagellakremover op een watenschijfje en je kunt over het plekje heen gaan dat je schoon wilt. Ik ga er zelf een paar keer over heen en het wordt gelijk een stuk witter. Bijna net zo nieuw als eerst.

Ik heb dit tevens met meerdere schoenen gedaan. Zoals hierboven met de Nike Roshe Run, Converse en de bekende slipons. Ideaal als je wilt dat je schoenen nét wat schoner en nieuwer uitzien dan gisteren. Vooral als je bent uitgegaan en je sneakers zijn niet meer zo mooi. Ik durfde niet mijn sneakers in de wasmachine te gooien, dus dit was een makkelijk oplossing voor mij. Ik ben benieuwd wat je van mijn tip vindt en of het jou leuk lijkt of ik vaker dit soort artikelen moet plaatsen?

Liefs,
Hazal


ENGLISH: I just cleaned out my sneakers by using nailpolish remover. Very easy, just do it!

19 comments:

  1. Wat een goeie tip! Ga dat dus direct doen he!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. Oh dat ga ik doen! Ik moet al maanden mn ene paar schoonmaken xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel herkenbaar! Ik liep hier ook maanden mee, want ik durfde ze niet in een wasmachine te plaatsen :)

      X

      Delete
  3. wauw super handige tip! ga ik zeker even proberen
    xx ish

    ReplyDelete
  4. Wat een fijne tip, ik heb gelijk mijn nikes schoon gemaakt! <3

    ReplyDelete
  5. Handige tip seg, moet ik onthouden! Liefs

    ReplyDelete
  6. Wat handig, dat ga ik aan mijn jongens door geven als ze weer om dit soort handigheidjes vragen...

    ReplyDelete
  7. Ik zou geen nagellak remover met aceton gebruiken, want dat bijt het materiaal kapot. Zelf gebruik ik er een speciale cleaner voor.

    ReplyDelete
  8. lijkt me toch wel eng hoor nagellak remover ik ben dan bang dat me schoenen alleen meer beschadigen... (tenminste als je het vaker zou doen dan 1x)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik denk dat als je het niet te vaak doet, het geen problemen zal opleveren!

      Delete
  9. Hey deze tip kende ik nog niet :) Ziet er goed uit!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  10. Je ziet inderdaad echt verschil! Ik ben alleen bang dat als je dit met gekleurde zolen (zwart bijvoorbeeld) gaat doen dat de kleur er dn ook af gaat..

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwart heb ik nog niet geprobeerd, maar met wit werkt het erg goed :-)!

      Delete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters