NEW IN; PRIMARK (SHOPLOG)

18 November 2014


 photo Primark-Shoplog-RotterdamZuidplein03_zpsf767a708.jpg

Tijdens de opening van Primark Zuidplein heb ik niet heel veel in mijn mandje geplaatst, maar een paar belangrijke dingen die ik écht nodig had. Dat zeg ik elke keer weer, maar nu had ik een missie. Een nieuwe winterjas scoren voor Cana en een regenjas. Benieuwd of dat is gelukt?

 photo Primark-Shoplog-RotterdamZuidplein02_zps5e6c07bd.jpg  photo Primark-Shoplog-RotterdamZuidplein01_zpsc4f4d56d.jpg  photo Primark-Shoplog-RotterdamZuidplein04_zps9ac55f63.jpg
Cana  loopt vier dagen in de week stage en omdat ze haar stage niet kan missen, mist ze telkens  wel alle leuke openingen. Zelf vind ik dat jammer, maar bij ons staat een opleiding altijd op nummer 1. De vorige keer was ik heel blij met mijn nieuwe grijze jas. Ik had eindelijk een winterjas en dat is altijd fijn. De jas was lekker warm en het zag er nog mooi uit. Gelukkig vond ik opnieuw de jas, maar dan ik een andere kleur. Aangezien Cana mijn jas mooi vond, nam ik de jas mee in het zwart. Zo kan ik die van haar wel eens gebruiken en ook anders om.

Ik fiets dagelijks op en neer in Amsterdam en probeer alleen het openbaar vervoer te gebruiken als het echt keihard regent of als ik aan de andere kant van de stad moet zijn. Maar van een beetje mot regen word je ook zo nat. Ik was daarom op zoek naar een regenjas, aangezien ik er geen één had. Omdat ik toch kort ben komen ze vaak langer uit dan bij anderen. Dat vind ik zelf fijn, want dan wordt mijn broek minder nat. Natuurlijk moest ik daar even een paar touchscreen handschoenen bij nemen. Altijd fijn die dingen voor onderweg.

Daarnaast kocht ik nog een fijne sweater en een mooie kaars. Ik nam wat nepwimpers mee voor Cana en kocht ik een mooie beha voor mijzelf. Ik ben erg tevreden met mijn aankopen en ik benieuwd wat jij hiervan vindt!

De prijzen:

jas: 30 euro
regenjas: 10 euro
trui: 10 euro
handschoenen: 1,5 euro


Liefs,
Hazal



ENGLISH: At the opening of Primark Rotterdam Zuidplein I bought some goodies and these are my purchases!

17 comments:

  1. Leuke aankoopjes! Vooral een mooie jas;)

    xx Laura

    ReplyDelete
  2. Leuke aankopen heb je gedaan. Heel lief dat je voor haar een jas meenam :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    ReplyDelete
  3. Aahh die kaars is leuk zeg!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  4. Super leuke koopjes en die zwarte jas is erg mooi.

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke aankoopjes! Die skull kaars en die jas zijn heeel mooi! :) x Laura

    styleandsushi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ah die jas wilde ik ook alleen helaas was ie er niet meer in mijn maat toen ik hem wilde pakken, haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat kut zeg! Ik had geloof ik de laatste 32 :(

      X

      Delete
  7. Die trui is erg mooi, hele leuke aankopen meid!
    Liefs

    ReplyDelete
  8. Leuke aankopen vooral de jas :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  9. Erg leuke aankopen en leuke prijsjes!

    xO

    ReplyDelete
  10. Hele mooie jas en wat een geweldige trui. Gave aankopen xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    ReplyDelete
  11. That candle is awesome! Also love the rose print on that sweater.

    xoxo One Stiletto At a Time

    ReplyDelete
  12. Hele leuke items heb je geshopt! Vooral de lange jas is zo gaaf! xx

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters