OPENING: PRIMARK ROTTERDAM ZUIDPLEIN

15 November 2014


 photo OPENING-PRIMARK-ROTTERDAM-ZUIDPLEIN06_zps356ede63.jpg

Afgelopen donderdag was het weer zo ver: een nieuwe Primark opening, oftewel Primark nummer 11 werd in Nederland geopend. Ja, ik moest ook even twee keer opnieuw lezen, maar er zijn al zoveel winkels bijgekomen. Het begon allemaal in Rotterdam Alexanderium, Hoofddorp en Zaandam. Daarna ging het als een speer. Inmiddels kunnen we in Almere, Zoetermeer, Eindhoven, Nijmegen, Enschede, Venlo en Arnhem genieten van een Primark winkel. Maar Rotterdam werd te klein voor Primark, van deze stad heeft er zelfs twee(!) en dat terwijl Amsterdam er nog geen één heeft. In 2015 kunnen wij pas een Primark winkel verwachten in onze mooie hoofdstad.

 photo OPENING-PRIMARK-ROTTERDAM-ZUIDPLEIN05_zps0bb9c2a7.jpg  photo OPENING-PRIMARK-ROTTERDAM-ZUIDPLEIN03_zpsef5d4725.jpg  photo OPENING-PRIMARK-ROTTERDAM-ZUIDPLEIN01_zps36c00558.jpg  photo OPENING-PRIMARK-ROTTERDAM-ZUIDPLEIN04_zpsb9dd7d90.jpg  photo OPENING-PRIMARK-ROTTERDAM-ZUIDPLEIN07_zps45729491.jpg

Ik moest even in mijn oudere berichten terug kijken, maar het filiaal in Zuidplein is niet de grootste Primark winkel, zelf vond ik hem best klein in verhouding met de andere filialen zoals Zoetermeer. Voor degene die vaak in Zaandam te vinden zijn, ik vind de winkel zelf even groot als die van Zaandam. Maar dat mocht de pret drukken. Ik zag veel leuke dingen, maar ik moest mij inhouden aangezien ik weinig mag shoppen van mijzelf.

Wie op zoek is naar een winterjas, kan goed slagen bij Primark. Van fluffy jassen zoals hierboven tot aan mooie parka's; voor ieder wat wils. Zoals jullie wellicht weten, ben ik écht een Primark liefhebber en kan ik altijd goed slagen bij Primark en dat gold donderdag ook. Ik zal jullie gauw laten zien wat ik allemaal heb gekocht, het is niet veel maar ik ben erg blij mee! Ik ben benieuwd of jullie een kijkje gaan nemen bij Primark Zuidplein?


Liefs,
Hazal



ENGLISH: On Thursday I went to the opening of Primark Rotterdam Zuidplein and I shot some photos of my favorite products!


8 comments:

  1. Wauw, wat een prachtige foto's heb je gemaakt!
    Die fluffy jassen zien er zo leuk uit!

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige eyecatchers heb je gefotografeerd. Het was inderdaad niet erg groot, maar zo te zien heb ik nog heel veel items gemist!

    ReplyDelete
  3. Zo benieuwd wat je gekocht hebt Hazal! Het filiaal is inderdaad niet zo groot, maar wel overzichtelijk! :D

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's! En ik ben ook erg benieuwd naar je aankopen :-).

    ReplyDelete
  5. Ik ben heeel erg benieuwd naar wat je allemaal hebt gekocht Hazal! De winkel ziet er wel overzichtelijk uit en ik heb stiekem al een paar items gespot die ik graag zou willen hebben haha! :D x Laura

    styleandsushi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ik vind het zo heerlijk om zo lege opgeruimde winkel te zien!

    xo

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters