OUTFIT: EVERYTHING BEFORE THE PAIN

9 November 2014



 photo xxxxxxIMG_6550_zps4d38687d.jpg

Jacket: Only / Scarf: Primark / Boots: Zara


De dag voor mijn operatie schoten wij nog even foto’s. Ik ben aan mijn neus geopereerd, omdat het tussenschot van mijn neus scheef stond. Als kind had ik ooit heel hard een bal tegen mijn neus gehad tijdens het voetballen. Wij hadden hier nooit bij stil gestaan dat ik op een later leeftijd hier last van zou krijgen.


Ik heb al jaren last van dat ik maar kan ademhalen via één neusgat en daardoor ben ik ook meer vatbaar voor oor- en keelontsteking of een verkoudheid. Vooral omdat ik vaak alleen maar adam haal via mijn mond en tijdens slapen had ik er ook erg last van. Nadat ik toch jaren heb getwijfeld, heb ik mij laten opereren. Een week lang heb ik thuis gezeten met verband en een blauw/paars dik gezicht. Daarnaast leefde ik op sondevoeding. Zelfs als ik intensief bezig ben, heb ik nog erg last van een pijnlijke gezicht. Maar maandag pak ik mijn leven weer op en ga ik naar school en stage. Als de zwelling en de paarse kleur is verdwenen ga ik weer op pad om outfit post te schieten… Maar voorlopig ben ik nog aan het herstellen!

Liefs,
Cana



ENGLISH: . Just an outfit post with a story.

12 comments:

  1. Ik hoop echt dat al die last helemaal verdwijnt snel! X

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie sjaal! Hopelijk gaat het snel weer helemaal goed!

    ReplyDelete
  3. Heel veel sterkte meid!

    Liefs x

    ReplyDelete
  4. Beterschap nog! Mooie foto van jou!

    ReplyDelete
  5. Beterschap, hopelijk knap je snel op :)

    ReplyDelete
  6. Wow wat heftig zeg! Beterschap. Hoop dat je nog een beetje kan genieten van je weekend.

    Liefs

    ReplyDelete
  7. so nice! =]

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Heel veel beterschap! Maar het is voor een goed doel!:) XO

    ReplyDelete
  9. Beautiful photos, I love your scarf! Hope you're feeling okay now xx

    ReplyDelete
  10. Beterschap, auw. Hopelijk voel je je snel weer een beetje beter!

    X Lauren
    www.lachanna.com

    ReplyDelete
  11. like it ! +

    Have a look on my Blog.There is a similar scraf.

    LG Alanis

    ReplyDelete
  12. Jeetje! Hopelijk ben je er snel weer bovenop! En leuke outfit! x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters