OUTFIT: I GOT MY BLING WITH ME

27 November 2014



 photo OUTFITPOST-HAZAL04_zpsee957f39.jpg

Hoewel bijna al mijn outfit foto's door mijn zus zijn genomen, zijn deze foto's genomen door Shirley. Het is echt bijna twee(!) jaar geleden dat ik samen met Shirley voor het laatst outfit foto's schoot. Wij zagen elkaar altijd wel snel op events, maar daarnaast zagen we elkaar minder omdat wij het beiden erg druk hebben. Gelukkig kwam daar verandering in afgelopen dinsdag!

 photo OUTFITPOST-HAZAL02_zps7c8b34ee.jpg  photo OUTFITPOST-HAZAL01_zps4115dc11.jpg  photo OUTFITPOST-HAZAL03_zps0927ba72.jpg  photo OUTFITPOST-HAZAL05_zps83f41d23.jpg
Jacket, jeans and clutch: Primark / Shoes: H&M / Blouse: Vintage

Normaal gesproken begin ik mijn dinsdag altijd met meetings voor mijn langdurig onderzoek. Maar afgelopen dinsdag waren wij een dagje vrij en ideaal toen ik zag dat Shirley op zoek was naar iemand voor foto's, want ik nam mijn kans. Cana is nog steeds aan het herstellen van haar operatie, waardoor ze weinig tijd heeft om te fotograferen. Dan heb ik het ook niet over haar zware stage. Ik ben ook niet gauw tevreden met foto's van andere, maar de foto's van Shirley zijn mij erg goed bevallen. Ik denk dat ik mijn nieuwe Cana al heb gevonden haha.

Ik draag hier eindelijk mijn nieuwste jas van Primark. Ik heb hem al in het grijs, maar in het zwart is ie ook zo mooi. Mijn outfit maakte ik dan ook graag af met een opvallende clutch. Zo houd ik het rustig in het zwart, maar zorg ik wel voor een eyecatcher. 

Liefs,
Hazal


ENGLISH: On Thuesday I did it a little bit different than normal. Normally it's Cana who takes outfit pictures of me, but she is still in recovery. Fellow blogger Shirley shot these pictures and I'm really happy with it! What do you guys think?

19 comments:

  1. Leuke laarsjes! En die tas is ook heel gaaf :)

    Xx www.laurenlouvaine.com

    ReplyDelete
  2. nice pics = ] ]

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk tasje en jas!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  4. Leuk dat jullie weer samen zijn gaan fotograferen! De foto's zien er top uit!

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit en mooie foto's, Shirley did a great job haha!
    Ik heb zo'n zelfde soort clutch bij Primark in m'n handen gehad, maar niet meegenomen.. nu wel spijt van haha!
    Heb jij niet dat ze veel te lang voor je zijn? Bij mij kwam die echt tot over mijn heup :p.

    ReplyDelete
  6. Hele mooie jas! X

    http://www.yourfavourite.nl

    ReplyDelete
  7. Ja de jas is leuk!! En wat tof dat je met Shirley OOTD's foto hebt gemaakt! :D

    ReplyDelete
  8. Super mooie foto's Hazal, en een hele leuke look! X

    ReplyDelete
  9. Hele leuke foto's geworden! Je tasje is zo mooi! :D

    ReplyDelete
  10. de outfit ziet er zo ontzettend gaaf uit, hij staat je heel erg leuk!... de tas maakt het echt helemaal af!

    ReplyDelete
  11. De foto's zijn prachtig! Ook leuk die met het zwart wit aan de zijkanten en die foto van het bruggetje! En mooie look! x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters