OUTFIT: IN THE WEEKEND I WEAR PINK

1 November 2014


 photo FASHION-BLOGGER-OOTD-SISTERHAZAL001_zps1b6c61ff.jpg

Hallo ik leef nog! Ik heb altijd een beetje stress zodra ik in mijn tentamenweek kom. Ik word altijd gewoon bang voor tentamens, echt waar. Ik heb dit altijd tijdens tentamens, ik word er gewoon gek van. Helaas moet ik nog tot dinsdagmiddag wachten. Daarbij heb ik nog ook slecht nieuws wat betreft onze blog...

 photo FASHION-BLOGGER-OOTD-SISTERHAZAL002_zpsbe57eee9.jpg  photo FASHION-BLOGGER-OOTD-SISTERHAZAL003_zps3fcc0b77.jpg  photo FASHION-BLOGGER-OOTD-SISTERHAZAL04_zps189eceee.jpg
Blazer: Berskha / Blouse: Zara / Jeans: Zara / Bag: Pieces / Shoes: Vagabond

Het slechte nieuws is dat sister Cana tijdelijk offline is. Afgelopen vrijdag heeft ze een operatie gehad en ze is erg aan het herstellen. Ik denk dat ze zelf daar meer over wil vertellen, dus ik laat haar dat ook maar doen. Ik ben gewoon hartstikke trots dat ze er goed uit is gekomen. Note to my sister die dit lees: I love you powerladie!

Eigenlijk had ik een andere outfitpost klaar moeten maken, maar het blijkt dus dat ik mijn SD-kaart had leeg gemaakt voordat ik de foto's online had geplaatst. Vorige week schoot ik samen met lieve Roos outfit foto's, alleen zijn ze nooit op mijn laptop beland helaas. Heel dom van mij, maar ik ben hartstikke druk in mijn hoofd, dat ik net niet de juiste beslissingen heb genomen.

Afgelopen donderdag heb ik samen met zus Cana even een bezoekje gebracht aan een persdag. Ideaal als een PR-bureau is gevestigd in de stad en ik zo een top locatie heb om te fotograferen. Wij zijn daarna nog een taartje gaan eten omdat Cana voorlopig nog alleen maar vla en ijsjes kan eten. Voor iedereen die nog moet leren: veel succes en voor iedereen die weekend heeft, knal het weekend maar goed in! Ik ga helaas studeren... 


Liefs,
Hazal


ENGLISH: Sometimes you need to make time for some colour in your life. It's time for pink. While I'm write this, I'm studying... Exams are coming soon and I'm so scared of exams.

17 comments:

  1. Die blazer is zo mooi, hele leuke outfit!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Hele mooie foto's! Ik vind je jas en tas erg leuk. En beterschap aan Cana! x

    ReplyDelete
  3. Prachtige foto's en een superleuk outfit!

    ReplyDelete
  4. Wauw, je blazer ziet er zo mooi uit!
    En beterschap Cana!

    ReplyDelete
  5. Hele mooie look. Het jasje is echt de eye catcher door de volledig zwarte look met je mooie donkere haar. Heel gaaf xx

    http://www.creativityandchocolate.com

    ReplyDelete
  6. WOW! Heel mooi chick!! Roze staat je heel erg goed! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
  7. fine; >>

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Héél mooie combinatie. Ik ben al lang op zoek naar de perfecte zachtroze jas, maar tot nu toe jammer genoeg nog geen succes!

    ReplyDelete
  9. Wat een super mooie tas!!! I like!!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  10. Mooie jas! Leuke foto's.

    X lauren

    ReplyDelete
  11. Hele mooie foto's en outfit! En beterschap Cana!

    xx Alex

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters