OUTFIT: ON WEDNESDAY WE WEAR PINK

12 November 2014


 photo OOTD-FASHIONBLOG-H1_zpsc5d6af76.jpg

Bekende quote zou je zeggen of niet? De quote is afkomstig van de film Mean Girls en ik vind het er wel bij passen. Als je geen idee hebt waar ik het over heb, neem dan hier een kijkje. Afgelopen zondag scheen de zon volop naar binnen. Aangezien ik eindelijk klaar was met mijn tentamenweek, moest ik in de zon fotograferen; of het nou koud was of niet.

 photo OOTD-FASHIONBLOG-H3_zpsd1bf3096.jpg  photo OOTD-FASHIONBLOG-H2_zpsb710f202.png  photo OOTD-FASHIONBLOG-H4_zps32250a6f.jpg
Jacket: Vintage / Dress: Vita Vie / Heels: Primark / Sunglasses: C&A

Ik wilde heel graag even outfit foto's schieten in deze jurk. Oké het was geen zomer meer, maar voor even met blote benen naar buiten kan toch wel dacht ik. Als ik een jas aan hebt, dan komt het wel goed. Gelukkig was het buiten echt niet zo koud als ik had verwacht. Dat had vooral te maken doordat de zon volop scheen. 

Het was de laatste dag van 2014 dat ik nog in mijn blote benen kon poseren en dat moest natuurlijk goed gedaan worden. Ik ging voor een roze jurk met een stoere leren jas voor erover heen. Ook al was mijn vorige outfit post ook in het roze, zondag deed ik dat opnieuw. Gelukkig bleef ik niet te lang buiten en mochten mijn witte benen terug naar huis waar ze nog lang geen zonlicht zullen krijgen... Moet ik mij nu echt winterproof maken?

PS: voor wie zich afvroeg, met deze jurk moet je oppassen dat je niet te veel bukt, want voor je het weet geef je wat cadeau. Mijn tip: draag hier een korte broek onder. Ik had hier een korte spijkerbroek eronder en niemand die het zag. Ideaal als ik aan het fietsen ben of als ik een verkeerde beweging zou maken. Niemand die het ziet, alleen jij die het weet. Nou.. jullie die het ook weten ;-). 

Liefs,
Hazal


ENGLISH: Last Sunday I had the time to take some outfit photos in the sun. The sun was shining so nice, that I needed to take that moment. Wear a dress, heals and a jacket and your outfit is done!

16 comments:

  1. Wat een mooie outfit staat je leuk!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  2. hihi, handige tip...het staat je leuk dit jurkje!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk jurkje. Grote fan van de kleur! De schoenen zien er wel niet zo comfy uit ... Of heb ik het mis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha juist wel, dit zijn hele fijne schoenen. Zeker wel één van de fijnste hakken die ik heb :)
      X

      Delete
  4. Oh brrr! Maar wel een hele leuke outfit! x

    ReplyDelete
  5. fine heels!! = ] ]


    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Waauw, heel mooi! Hij staat je prachtig :-D Ik zou zelf vergaan van de kou, haha! Ik liep afgelopen zondag ook gewoon in mijn lekkere herfsttrui!

    X

    ReplyDelete
  7. foto nr 1 is super mooi....love the light!!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  8. WOW! Looking hot! Super mooi babe en roze staat je erg goed. Ik ben helemaal vergeten de foto's te sturen zal ik morgen even doen :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters