PERSONAL; INTERIOR - HOME TOUR

21 November 2014


 photo INTERIOR-FASHIONBLOG-SISTERSANDSISTERS1_zps66b026a3.jpg

Ik schrijf vaak een artikel over mode. Maar hoe leuk zou het zijn om wat foto's te delen van mijn kamer? Het is geen hometour omdat ik nog thuis woon bij mijn ouders. Maar wat details van mijn kamer. Klik op read more als je benieuwd bent naar meer! 

 photo INTERIOR-FASHIONBLOG-SISTERSANDSISTERS2_zps1b1af866.jpg  photo INTERIOR-FASHIONBLOG-SISTERSANDSISTERS3_zpsdc52128c.jpg  photo INTERIOR-FASHIONBLOG-SISTERSANDSISTERS4_zps4355984b.jpg  photo INTERIOR-FASHIONBLOG-SISTERSANDSISTERS6_zps5bfe2ae6.jpg'  photo INTERIOR-FASHIONBLOG-SISTERSANDSISTERS5_zps158640a0.jpg  photo INTERIOR-FASHIONBLOG-SISTERSANDSISTERS9_zps449acd40.jpg  photo INTERIOR-FASHIONBLOG-SISTERSANDSISTERS10_zps17a335fc.jpg  photo INTERIOR-FASHIONBLOG-SISTERSANDSISTERS8_zps21375744.jpg


Mijn kamer is eigenlijk opgedeeld in twee kleuren. Een barok print aan drie muren en één grijze muur. Het liefst zou ik mijn kamer helemaal wit verven, maar waar vind ik daar nu de tijd voor... Want eerlijk gezegd komt mijn behang mijn neusgaten uit en wil ik gewoon een witte kamer!

Daarnaast heb ik een bed in mijn kamer en twee kasten. Eén grote kledingkast en één kast met allerlei producten zoals make-up, cremés en eigenlijk allerlei rotzooi. Dan heb ik een tafeltje waar mijn TV opstaat en mijn mooie vaas (zoals te zien is in de foto). 

Verder ben ik dol cactussen! Echt waar, het liefst kocht ik allerlei cactussen en plaats ik ze in mijn kamer, maar daar heb ik totaal geen ruimte voor. Aan de muur heb ik wat fotolijsten opgehangen met quotes. De quote in het groot is mijn favoriete quote. Ik heb hem in mijn kamer opgehangen en verder ook vaak gebruikt in mijn assessment op school. Onderaan heb ik twee tekeningen die zijn gemaakt. Eén daarvan is gemaakt op een bloggersevent en die heb ik ongeveer twee jaar en de andere is vorig jaar gemaakt. 

Het schaaltje op foto zes waar mijn ringen en haarspelden in zitten, heb ik helemaal gratis gekregen. Als je een GU cheesecake koopt in de supermarkt, komen ze in glazen schaaltjes. Ideaal want je hebt een toetje en een schaaltje in één. Kijk daar hou ik van! Ik ben erg benieuwd wat jij van de foto's vindt :-). Als jullie benieuwd zijn waar iets vandaan komt, laat het in een reactie achter want ik dacht als ik het allemaal opsom, kan niet iedereen het helemaal relevant vinden om te lezen. 

Liefs,
Hazal


ENGLISH: A quick shot into my room. I love to photograph in details and this is what I did.

16 comments:

  1. lieeeef! Echt heel leuk!! XOXO, daphny

    ReplyDelete
  2. Leuke details van je kamer. Zal zeker en vast een gezellig kamertje zijn :-) Liefs!

    ReplyDelete
  3. wow, het ziet er erg stijlvol uit!...mooi!

    ReplyDelete
  4. Ziet er heeeeel mooi ingericht uit zeg! Superleuk hoe je al die cactusjes hebt neergezet! <3

    ReplyDelete
  5. Super mooi! Ik hou van stolpen, heb er zelf een Chanel No. 5 flesje in staan :)

    Xx www.laurenlouvaine.com

    ReplyDelete
  6. Wat een fijne en mooie decoratie allemaal!!

    xo

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke details allemaal!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  8. Love it, especially the cactus!!!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wauw, wat ziet je interieur er mooi uit!

    ReplyDelete
  10. Absolutely love this :-). Your room looks beautiful. I love cactus' and the way they look against a white room! x

    ReplyDelete
  11. Mooie foto's en super leuk hoekje in je kamer! x

    ReplyDelete
  12. Oeh wauw, ziet er heel mooi uit allemaal! :)

    xx Alex

    ReplyDelete
  13. Ziet er echt heel erg tof uit!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters