THE SISTERS DIARY; OCTOBER

6 November 2014


 photo diary_zpsa437e08f.jpg


Aan het begin van elke nieuwe maand laten wij jullie zien wat wij de afgelopen maand hebben beleefd. Bij de The Sisters Diary krijgen jullie een kijkje in onze leven. Ben je benieuwd hoe onze maand is verlopen? Lees mee!




 photo Foto04-11-14203555xxxxx_zpsf8ac6924.jpg

Links [Cana]: Dit zijn een aantal instrumenten die ik gebruikt tijdens mijn stage. Heel wat anders dan een pen en papier haha. Het is wel altijd erg leuk!

Rechts [Cana]: Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd en dat betekende voor mij dat ik een aantal dagen op sondevoeding heb geleefd. Mijn broer woont in west en daar zit op elk hoekje wel een warme bakker. Hij nam voor mij lekkere Marokkaanse koekjes mee, want die vind ik best lekker in tegenstelling tot baklava...

 photo Foto08-10-14191350xxxx_zps6efdba63.jpg

Links [Hazal]: aaaah I've got it! Afgelopen maand mocht ik EINDELIJK mijn propedeuse in ontvangst nemen. Gek, maar dit is toch mijn propedeuse. Het is mij gelukt en soms is dat een onmogelijk gevoel. Nu zit ik lekker in mijn tweede jaar!

Rechts [Hazal]: Een selfie. Ik heb er een haat-liefdeverhouding mee. Ik ben totaal niet iemand die elke dag een selfie van een persoon wil zien of dat ik elke dag een selfie van mijzelf plaats. Maar eens in de tijd, is een selfie prima. Nadat ik deze selfie plaatste, kwam ik er achter dat mijn laatste selfie vijf(!) weken geleden was gemaakt haha. 


 photo Foto04-11-14203558xxxxx_zps1b2160e6.jpg

Links [Cana]: Al weer eten? Yess! Deze foto hoorde eigenlijk bij de foto's van hier beneden. Wij hebben namelijk een nieuwe hotspot ontdekt in de stad en wij proberen het zo anoniem mogelijk te houden haha. Sommige plekjes wil je gewoon even niet delen met anderen. Net zoals de Drie Graefjes. Wij kwamen hier vroeger heel vaak en nu komt echt iedereen er heen. Dat is gewoon niet zo leuk. Je moet niet altijd met de hype mee gaan... 

Rechts [Cana]: Nogmaals eten haha. Mijn vriendin Duroe kwam met heerlijke Turkse lekkernijen en daar genoten wij volop van!


 photo Foto04-11-14203559_zps359ac2d0.jpg

Links en rechts [we]: Opnieuw een foto van onze favoriete taartenwinkel. Wij zijn dol op carrotcake en afgelopen donderdag was Cana klaar met haar toetsen. Omdat ze vrijdag werd geopereerd, gingen wij voor een carrotcake om haar toetsweek af te sluiten en om te zorgen dat ze genoot van haar laatste hapjes. Als jullie leuke plekken kennen waar heerlijke carrotcake te vinden is in Amsterdam, dan willen dat wij graag weten!

 photo Foto15-10-14102444xxxxx_zps086c5de9.jpg

Links [we]: Samen met onze lieve blogger vrienden hebben wij een foto genomen tijdens het Hunkemöller event! Altijd leuk om even bij te kletsen tijdens een event. 

Rechts: [Hazal]: Ik schreef een artikel over hoe ik mijn sneakers heb schoongemaakt en wat is het artikel heel goed bekeken. Het is namelijk erg makkelijk en zelfs mannen kunnen dit doen. Het artikel is hier te vinden. 

 photo Foto15-10-14145623xxx_zpsc7135ba2.jpg

Links [Hazal]: Samen mocht ik op de foto met Bastiaan van Schaik tijdens het event van C&A. Het was een leuk en klein event waar Bastiaan ons alles vertelde over de nieuwe collectie en hij liet gelijk zien hoe je het kon combineren dmv de modellen die hij had ingezet. Ik schreef er ook over (hier). 

Rechts [we]: Samen bezochten we een persdag en zoals wij net boven vertelden, het is altijd leuk om even weer bekenden tegen te komen.Wij waren gespot met lieve Roos en Nanne bij Co/Motion door de cameraman. 

 photo Foto15-10-14161130xxxxx_zps189919a3.jpg

Links [Hazal]: Nog een selfi die ik wilde delen! Dit was een selfie tijdens het C&A event. Ik vind het altijd leuk als mensen zulke foto's kunnen nemen. Ik denk dat ik dit ook maar een keer ga proberen!

Rechts [Hazal]: Na mijn propedeuse uitreiking gingen wij gezellig met ze allen de stad in om het goed af te sluiten. Nadat wij met ze allen in een overdreven dure bar zaten, kregen wij trek. Wij hadden gewoon zin in een vettige hap. Wij gingen daarna met een groepje naar de Mac. Ik ging voor een Happy Meal en ik nam daarbij water. Ik ben een beetje verslaafd aan water. Vooral als het koud is; heerlijk dat drink ik zo leeg!

 photo Foto23-10-14115902xxxxx_zpsf20bb371.jpg

Link en rechts [Hazal]: Aangezien Cana stage had, kon ze niet naar de persdag van Mooi PR. Ik ging er samen heen met Roos en ik bewonderde de nieuwe collectie van OPI. Tevens liet ik ook mijn nagels lakken door hen. Ik koos voor zilver. Goh, is dat niet mijn favoriete kleur?

 photo Foto16-10-14100149xxxxx_zps52bfb8a4.jpg

Links en rechts [Hazal]: Ik moest mijn verstandskies eruit laten trekken, omdat het mijn voortand belemmerd. Ik heb opeens last van een voortand die het leuk vindt om een ander voortand in de weg te staan. Ik heb mijn verstandskies vroegtijdig eruit laten trekken en dat is niet best kan ik je zeggen. Vooral omdat ze met klemmen hebben gewerkt en omdat ze moesten boren want mijn tand was niet door. Ik heb de eerste dagen helemaal geen last gehad van mijn verstandskies, maar van een vreselijk opgezwollen wang. Net of ik geen bol hoofdje heb haha. Ik verlangde na een dag van vla en yoghurt zo erg naar een patatje dat ik ging voor patatje speciaal met uitjes. Helaas echt te weinig uien gehad. Ik vind het zo gierig als je maar wat snippertjes uien krijgt. Dat noem je toch geen speciaal meer haha!? Cana wil zelfs soms haar uien van huis meenemen... Oh zij houdt van uien hahah!


 photo Foto16-10-14211153xxxxxx_zps8224ac6c.jpg

Links [Hazal]: Ik wilde yoghurt eten met mijn frambozen. Alleen ik was vergeten dat het bakje frambozen te lang in de koelkast lag. Hallo dit is een bakje van frambozen van een week of twee oud. Bah!

Rechts [we]: samen met moeders maakten wij een lekker gerechtje en wij aten dat samen op!


Zo een hele maand is weer voorbij gevlogen. Wat hebben wij veel gemaakt! Van heel hard leren voor onze toetsen, tot lekker eten, maar ook echt gezond gegeten (echt waar!). Soms iets te veel gesnoept, maar dat was even nodig om aan een lang stuk door werken. Helaas hebben wij gisteren te horen gekregen dat onze oma op 97 jarige leeftijd is overleden en was dat een beetje hectisch. Onze ouders zijn gelijk gaan vliegen naar het Koerdische gedeelte van Turkije en wij hopen dat ze de begrafenis op tijd mogen meemaken. Ze leed iets meer dan een jaar aan pijn en het was echt haar tijd om te gaan. Zulke dingen zijn gewoon minder fijn. Maar het leven gaat door! Gelukkig was onze oma erg oud en was het oke om te gaan. Daarnaast moesten wij ook even de nodige rust nemen om het bloggen op te pakken, maar dat gaat de goede kant op! 


Liefs,
The Sisters

4 comments:

  1. Leuk overzicht, heerlijk om al die fotos te bekijken, Ik heb er van genoten!

    ReplyDelete
  2. Super leuke foto met Bastiaan. Jullie zijn perfect op elkaar afgestemd met de streepjes! :)

    X, Marky
    www.mypinkboudoir.eu

    ReplyDelete
  3. Heel leuke foto's. En damn, nu heb ik zin in wortelcake :-).

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters