WISHLIST: SNEAKERS

24 November 2014

 photo wishlist_zpsec83c99c.jpg


1 & 2: Nike / 3: Superga / 4: Adidas / 5: Esprit / 6: Converse / 7: Adidas all via here


Sneakers zijn er in alle soorten en maten. Je moet er maar van houden, maar wij zijn echt dol op sneakers. Je hoeft ze zelden uit te lopen en je kunt vaak vele outfits ermee combineren. Dat is misschien wel de reden dat wij altijd op sneakers lopen. Want zeg nou zelf; hakken moet je vaker uitlopen omdat ze zelf minder fijn zitten dan sneakers. Het liefst lopen wij vaker op sneakers dan dat wij hakken dragen.
Dit doen wij meestal op lange dagen zoals een lange schooldag of op werkavond. Aangezien wij de kriebels krijgen om opnieuw een paar sneakers te bestellen, hebben wij zojuist een wishlist opgesteld. Met een wishlist kan je altijd goed nadenken wat je wilt en je kunt vaak de producten met elkaar vergelijken. Het is daarna de tijd om de knoop door te hakken. Welke vinden jullie het leukst? 



Liefs,
Cana



ENLISH: Everywhile and then we always craving for sneakers. Sneakers are way comfortable and are always fitting nice. We made a wishlisht for the shoes we wnnt. Now it's time to make a choise! 

9 comments:

  1. De 1e sneakers vind ik wel erg mooi, deze ijn zee neutraal en da spreekt mij toch best wel aan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klopt, zo denk ik ook heel vaak. Neutral werkt overal goed bij!

      Delete
  2. Ik zou voor de zwarte nikies gaan!

    xo

    ReplyDelete
  3. Ik zou zelf voor nummer 2 gaan, de felle Nike's en anders
    de zwarte Nike's.

    XO

    ReplyDelete
  4. Die van Superga zijn tof! Ik hou er wel van dat ze anders zijn dan de gangbare sneaker die je op straat ziet.

    ReplyDelete
  5. Ik wil ze eigenlijk allemaal wel, haha. Maar de Adidasjes zijn toch m'n grote favoriet! :) xo

    ReplyDelete
  6. Nummer 2 heb ik eens gepast, die zitten zó chil. En sowieso zijn Nikes en Converse altijd goed, haha ;)

    xx Alex

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters