NEW IN: PRIMARK, C&A, BODY & FIT

18 December 2014


 photo SHOPLOG-PRIMARK-DENHAAG_zps6ba0be3c.jpg

Afgelopen week heb ik flink wat geshopt en wat ontvangen. Zoals jullie in het vorige artikel konden lezen was ik bij de opening van Primark Den Haag. Tijdens de opening ontvang je een giftcard die je kunt besteden in één van de Primark winkels. Zo ging ik van de week naar Primark Zaandam, omdat ik een groot probleem heb...

 photo SHOPLOG-HEMMA-IPHONE-OPLADER_zps913dcf73.jpg  photo SHOPLOG-PRIMARK-DENHAAG01_zpsf95097db.jpg  photo SHOPLOG-GOLDSTANDARD-WHEY_zps93fb7530.jpg  photo SHOPLOG-HM_zps445a9347.jpg  photo SHOPLOG-NEWLOOKFASHION_zps09d6581c.jpg

Ik ben namelijk uit mijn favoriete broek gescheurd en ik moest een nieuwe hebben. Helaas verkochten ze het model niet meer. Ik denk dat het te maken heeft omdat mijn perfecte zwarte skinnyjeans bijna twintig euro kostte en dat is voor een Primark prijsje nét iets te veel. Wel kocht ik een andere zwarte skinny jeans, maar dat is nog steeds niet mijn favoriete broek. Ik nam ook een skinny jeans mee voor Cana en wat cadeaus voor mijn vriendinnen. Ik kocht daarbij ook deze leuke kleurrijke sportvest die flink was afgeprijsd. Over sport gesproken, ik moest een extra sportbeha kopen voor mijzelf. Mijn vorige vind ik nog steeds erg geweldig en een extra is altijd fijn. Toen ik bij Primark aankwam zag ik dat ze dezelfde sportbeha's hadden, maar dan in een ander kleur. Mijn keuze was snel gemaakt. Ik ben nu al een tijdje aan het sporten, ongeveer meer dan een jaar. Eerst heb ik wat extra kilo's eraf gegooid en nu probeer ik meer en meer krachttraining erbij te doen. Soms heb je daar wat eiwitten nodig en deze is echt ideaal. Het huismerk van Body en Fit bevat meer suiker dan deze en dat is nou net wat ik niet wil.

Daarnaast ging ik met mijn moeder shoppen bij C&A. Er is nu sale dus dat betekent flink wat koopjes. Zo kocht ik lingerie (niet te zien op de foto's) en deze zachte trui. De trui komt niet hier tot zijn recht maar is net een Kenzo modelletje haha, maar dan zonder dat het opvalt.

Sinds ik een iPhone 6 heb, wil is soms nog even in bed appen. Ik zocht naast mijn originele oplader een 3 meter oplader. Helaas hadden ze die bij de Hema niet, maar wel een 2 meter oplader. Geloof mij dat lukt hartstikke goed en hij is nog erg goed! Mijn opladers die ik voorheen die deden het opeens niet meer omdat ze niet meer recht stonden zeg maar. Omdat deze van stof is, gebeurt dat gelukkig niet. Ook draag ik weer sinds kort hoedjes. Mijn nichtje had een hoed op die ik echt niet uit mijn hoof kreeg. Ik heb toen gelijk dezelfde hoed besteld en hij kwam op tijd binnen.

Ook ontvingen wij beide twee mooie sjaals van New Look. Goed te combineren met mijn bomberjas van C&A die ik onlangs heb gekocht. Nu maar hopen op daglicht en tijd om outfit foto's te maken.

Liefs,
Hazal


ENGLISH: Yes, a new shoplog. Last week I went to the Primark and C&A and there was sale. Of course I needed to shop, so I did!

11 comments:

  1. Oh, wat handig zo'n lange oplader! Moet ik ook eens kopen.

    ReplyDelete
  2. Hele mooie aankopen, krijg meteen zin om zelf ook te gaan shoppen! Het jasje met de palmboomprint is zo leuk!
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Leuke aankopen, vooral dat bomber jack :)! Ben benieuwd hoe die aan staat!

    ReplyDelete
  4. Aaah, super leuke aankoopjes :) Liefs

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke aankopen!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  6. Wat balen van je broek! Wel hele leuke aankopen! Het geruite jasje is zoo leuk!

    ReplyDelete
  7. leuke aankopen! en vooral dat vest is te gek!

    ReplyDelete
  8. wat een leuke aankopen heb je gedaan xx

    ReplyDelete
  9. Zo'n lader van 3m is super handig! Ik wist niet dat je dat bij de hema kon krijgen! Prettige feestdagen girls! Liefs, Annelies

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters