OPENING: PRIMARK DEN HAAG

11 December 2014

 photo PRIMARK-DENHAAG-OPENING06_zpsfa3065a3.jpg

Vandaag was het weer zover: de opening van de laatste Primark winkel voor 2014. Namelijk Den Haag! Wij hebben heel wat openingen gehad dit jaar en bij een groot deel konden wij altijd aanwezig zijn. Net zoals vandaag. Ik laat je zien hoe deze prachtige winkel eruit ziet.

 photo PRIMARK-DENHAAG-OPENING02_zpsc38fb1d7.jpg  photo PRIMARK-DENHAAG-OPENING04_zpsb6f52f42.jpg  photo PRIMARK-DENHAAG-OPENING03_zps950fe23f.jpg  photo PRIMARK-DENHAAG-OPENING01_zps90ea0e44.jpg  photo PRIMARK-DENHAAG-OPENING07_zps1d4354f9.jpg  photo PRIMARK-DENHAAG-OPENING08_zps4983b7a3.jpg  photo PRIMARK-DENHAAG-OPENING05_zps38ae50a5.jpg

De winkel is echt groot. De grootste winkel die ik tot nu toe heb meegemaakt van de vele openingen. De meeste winkels hebben twee verdiepingen; een begane grond en een eerste verdieping, maar Primark Den Haag heeft er gewoon één extra. Echt ideaal! Stiekem vind ik het jammer dat ik niet in Den Haag woon, want zo'n grote winkel wil iedereen wel in haar buurt hebben. Gelukkig gaat in 2015 een winkel in Amsterdam open en ben ik echt benieuwd hoe die winkel zal zijn.

Ik zag hier veel fouten kersttruien, sokken en telefoonhoesjes. Ik weet dat veel mensen daarvan houden, ondanks dat ik daar totaal niet van houd. Ik zag leuke andere truien, die bij meer mij pastte. Wel moet ik zeggen dat de huidige collectie veel kleur bevat, maar er zijn zeker nog kledingstukken in rustige kleuren. Helaas moest ik gauw terug naar Amsterdam omdat ik anders te laat kwam voor mijn enige werkcollege. Erg jammer vond ik het, maar studie gaat voor alles. Ik ga binnenkort even kijken of ik veel van deze collectie kan spotten in Zaandam. Nu twijfel ik of ik naar Zaandam of naar Almere moet gaan. Ik ben nooit naar Almere gegaan, omdat Zaandam ongeveer 30 minuten van mij huis af is. Nu maar een wishlist opstellen met wat ik wil. Dat wordt nog eens lastig... Wat is jullie favoriet?

Liefs,
Hazal


ENGLISH: This morning in went to the opening of Primark in The Hague. It's one of the hugest store I have seen of Primark. Now I just can't wait for the opening of Amsterdam!








11 comments:

  1. aaw zo leuk! Ik zie allemaal dingen die ze in nijmegen en arnhem niet hebben:P
    xx
    Discover my Stylish Confessions! ♥

    ReplyDelete
  2. Erg leuke foto's! Aaah, al die fluffy dingen, ik wil ze hebben. <3 Zeker die truien in verschillende kleuren zien er mooi uit!

    ReplyDelete
  3. leuk dat je er ook was! Deze primark is heel erg groot. Je kan er ook nog eens makkelijk in verdwalen hahaha

    ReplyDelete
  4. Ziet er leuk uit zeg! Mooie foto's!

    Liefs Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's heb je gemaakt Hazal! Ik vond deze Primark ook heel mooi, maar in oppervlakte is hij kleiner dan Arnhem. Gek eigenlijk.

    ReplyDelete
  6. oeh ziet er erg leuk uit en de peplum getsreepte top is echt mooi, binnenkort even naar den haag dan maar ^^
    xx ish
    Tiny Heart Beats

    ReplyDelete
  7. Jaaaa, zo groooot! Ik ga morgen kijken!!

    ReplyDelete
  8. Leuke foto's! Ik moet echt snel weer eens naar de Primark:)

    xx Laura

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters