OUTFIT: GLITTERS AND CRULS

26 December 2014



 photo OOTD-PRIMANIA-BLOG02_zps410290cf.jpg

Hallo allemaal, ik, of beter gezegd wij, leven nog! Ik zal jullie allemaal ook vertellen waarom het even wat rustiger was op onze blog. Maar eerst gaan wij het hebben over mijn outfit. Ik heb de titel glitters and cruls genoemd omdat ik gisteren tijdens eerste kerstdag even voor een bling bling outfit ging. Even lekker optutten hoort erbij als wij met de familie gezellig bij elkaar komen en daar mogen de krullen niet bij ontbreken.

 photo OOTD-PRIMANIA-BLOG01_zpsa658eea1.jpg  photo OOTD-PRIMANIA-BLOG04_zpsb0adaac3.jpg  photo OOTD-PRIMANIA-BLOG03_zps17f3eb56.jpg  photo OOTD-PRIMANIA-BLOG05_zps280dc988.jpg
Dress: Primark / Bag: Vintage / Shoes: H&M 

Ik kocht deze jurk een tijdje terug toen ik op zoek was naar een mooie zwarte jurk voor mijn propedeuse uitreiking in september. Gisteren haalde ik de jurk weer uit de kast, zodat de jurk even gezien kan worden. Ik ben eigenlijk niet iemand die echt van jurken houd, maar eens in de zoveel tijd mag dat. Gisteren heb ik gezellig met de familie Kerst gevierd. Wij komen gezellig met ze allen bij elkaar en gaan we lekker allemaal eten. Dat gebeurt altijd bij ons in de familie. Wij vieren bijna eigenlijk alle feestdagen. Wij benutten gewoon de dagen waar wij bij elkaar kunnen komen en gewoon kunnen genieten van het eten. 

Mochten jullie nieuwsgierig zijn waarom het even wat rustiger was, het heeft vooral te maken dat Cana de griep te pakken had. Ze was bijna twee weken afwezig. Dat niet alleen, maar ze heeft het nu ook druk met stage. Afgelopen week wilden wij foto's schieten, maar toen wij bezig waren met mijn foto's waaide het zo erg dat bijna alle foto's waren mislukt. Wij hebben het zelf geprobeerd om naar een andere locatie te gaan, maar omdat wij het zo koud hadden, zijn we maar terug gegaan om niet ziek te worden. Gelukkig hadden wij gisteren een extra kans om een poging te wagen en dat lukte!

Vandaag gaan weer Kerst 'vieren' met de familie. Een dag vol met eten en gezellig eten. Wij doen overigens niet aan cadeaus, omdat het zeg maar niet onze feestdag is. Wij pakken het feest van Sinterklaas wat groter uit dan dit. Vandaag gaan wij maar niet de calorie├źn tellen... Ik denk dat ik na alle feestdagen even op crackers ga leven haha. Hoe ziet jullie planning eruit voor vandaag? Fijne kerst allemaal!

Liefs,
Hazal


ENGLISH: Yesterday on the first day of Christmas it was time to dress up and do my hair. I really love to do it, but it take a lot of time because I have long and thick hair. Sometimes I hate it, but I'm happy with it! I wish you all a lovely Christmas!

13 comments:

  1. so pretty ;-)

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mooi jurkje, staat je erg leuk!
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Veel plezier met eten! Ik heb ook een strikte dieet nodig in begin 2015! ahahah
    x J. from I ate noodles for breakfast

    ReplyDelete
  4. Wat zie je er mooi uit! Leuk die krullen:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  5. Oeehh, super leuk jurkje, ideaal voor vanavond! Doe jij trouwens ook mee met mijn winactie??
    Liefs, Annelies

    ReplyDelete
  6. Wat een mooi jurkje and you look gorgeous! Hopelijk heb je fijne Kerst dagen gehad! x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters