OUTFIT: IT'S FLUFFY TIME

8 December 2014



 photo OOTD-FASHIONBLOG-02_zpsc03e2635.jpg


Toen ik vorige week samen met Cana naar de opening ging van Shoeby werd ik een beetje verliefd op deze vest. Hij is fluffy en onwijs warm. Dat zijn twee aspecten waar ik echt van houd, vooral nu het wat kouder wordt. Ik wist precies hoe ik mijn vest wilde combineren!


 photo OOTD-FASHIONBLOG-06_zpsd2722366.jpg

 photo OOTD-FASHIONBLOG-04_zps5f5ca751.jpg  photo OOTD-FASHIONBLOG-07_zps3c80cb81.jpg  photo OOTD-FASHIONBLOG-03_zpsb5e71fcb.jpg
Jacket: Shoeby / Top: Monki / Jeans: Zara / Black Boots: Vagabond

Namelijk met dit topje van Monki. Ik kocht het topje een aantal maanden geleden, maar ik heb het nog niet gedragen in een outfit post. Dat werd dus een ideale combinatie met mijn nieuwe fluffy vest. 

Afgelopen vrijdag was het Sinterklaas en moest ik ├ęcht even nodig outfit foto's schieten. Gelukkig wilde mijn nichtje Sara dat al te graag doen en het resultaat is echt fijn. Zo fijn dat ik het moeilijk vond om een kleine selectie te maken. Anders stonden hier wel tien foto's haha. Gelukkig ben ik daar niet van en houd ik het bij vijf foto's; dat is immers meer dan genoeg. 

PS: Gisteravond (nu ik dit tik) heb ik de film Samba eindelijk gezien, wat was dit een leuke film zeg! Ik ben dol op Franse films en het liefst wil ik ze wel allemaal zien. Helaas heb ik daar niet echt tijd voor. De hoofdrolspeler van Samba speelde ook in The Intouchables en wie die film heeft gezien, weet wat voor kwaliteit hij/zij kan verwachten. Voor nu ga ik maar vroeg slapen. Hopelijk hebben jullie een goed weekend gehad! Morgen heb ik een vrije dag en heb ik geen idee wat ik ga doen. Suggesties?

Liefs,
Hazal




ENGLISH: When we went to the Shoeby opening, I saw this fluffy jacket. It was love at first side and this is how I wore it. I can't stop with wearing it hihi. 

14 comments:

  1. Oeh zo leuk! Dat fluffy vest is tof!

    ReplyDelete
  2. nice fur ;-0

    so cute!! ;-))


    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke foto's! En hele mooie outfit ook! Het vestje staat je goed!

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige foto's! Echt heel gaaf.
    ps: ik heb jouw mening nodig, lees op mijn blog waarom x

    ReplyDelete
  5. Wat een mooi vest! Hij ziet er ook heerlijk warm uit;)

    xx Laura

    ReplyDelete
  6. So cool! It looks so warm! ;)

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. wat is het fluffy vest leuk...de fotos vind ik ook echt heel erg mooi!

    ReplyDelete
  8. Gave plek voor foto's! You look awesome!!

    xo

    ReplyDelete
  9. Leuke foto's Hazal! Dat vest ziet er echt heerlijk uit! x Laura

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke en mooie foto's! Doet ze goed! En wat een leuk vest en shirtje! x

    ReplyDelete
  11. De foto's zijn prachtig geworden, dat heeft je nichtje goed gedaan! Ik vind vooral je top heel erg tof. Ik zoek er nog steeds zo'n eentje.

    ReplyDelete
  12. Ben zo blij dat die fluffy vestjes de trend zijn deze winter, ben er helemaal verliefd op! liefs

    ReplyDelete
  13. love this!!

    https://www.simplysilk.com.au/shop/camisoles/

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters