THE SISTERS DIARY 11; NOVEMBER

5 December 2014


 photo The-Sisters-Diary01_zps6dfd9f60.jpg


Nu de maand november voorbij is, mag een nieuwe The Sisters Diary natuurlijk niet ontbreken. Deze maand extra foto's en de reden waarom het nét even rustiger is op onze blog dan normaal.

De reden dat het nu wat rustiger is, komt vooral omdat het lichamelijk niet goed gaat met Cana. Het heeft niet met haar operatie te maken gehad gelukkig. Alles daarvan is goed verlopen en ze is weer de oude. Wellicht weten jullie dat Cana een versneld medische opleiding volgt. Hierdoor heeft ze het erg druk. Vooral nu ze vier dagen ik de week heel vroeg op moet, zodat ze om 8.00 uur kan beginnen op haar stage. In de avond komt ze thuis, eet ze wat, maakt en-/of leert ze haar huiswerk en gaat ze vroeg slapen. In het weekend, op zaterdag werkt ze en op zondag is ze aan het studeren. Kortom weinig tot geen tijd voor leuke dingen. Een beetje een lastige situatie. Dit zal ook wel de reden zijn dat Hazal meer te zien is in de outfit posts en in de artikelen. Cana moet nog vier maanden stage lopen en dan is ze klaar. We hopen gewoon dat ze gauw weer tijd heeft om te gaan bloggen!

Hoe de maand november is verlopen, laten we nu zien:

 photo The-Sisters-Diary03_zps3987437e.png

Links [Cana]: Mijn docent was jarig en mijn klasgenoten had zelf een taart gemaakt. Hoe leuk is dat!

Rechts [Hazal]: Ik ben dol op fake tattoo's omdat ze er maar voor 'even' zijn. Ik plakte een fake tattoo op mijn pols en het bleef er vijf dagen mooi op zitten. Na dag zes had ik het gehad en had ik mijn tattoo eraf gehaald. Ben ik even blij dat ik geen tattoo's heb. Ik raak snel uitgekeken op dingen. 


 photo The-Sisters-Diary04_zpsad7bbadd.jpg

Links en recht [Hazal]: Ik moest nieuwe cactussen hebben voor mijn kamer. Ik ben toen gezellig met mijn lieve vriendinnen ook wel de aapjes naar de Ikea gegaan. Wij kennen elkaar van de opleiding MIC en wij nog steeds bevriend! Rechts kan je zien welke het zijn geworden.


 photo The-Sisters-Diary06_zps96148d6b.jpg

Links [Hazal]: Ik kocht gewichtjes voor thuis; zo'n 30 kilo haha! Oeps iets te veel dan ik had ingeschat. Ik heb ze nog niet vaak gebruikt, omdat ik het erg druk heb. Ik moet eerlijk zeggen dat ik actiever in de sportschool dan thuis. 

Rechts [Hazal]: Even aan de cardio. Tijd om 300 calorieën te verbanden!

 photo The-Sisters-Diary15_zps7d49c56d.png

Links [Hazal]: Als mijn vriendinnen bij mij komen, maak ik vaak Kisir. Het recept kun je hier vinden. Maar mijn vriendinnen maken dit ook gewoon thuis. Even wat anders dan Hollandse potten haha. Zo stuurde vriendin Alyssa mij een snap van haar eten haha.

Recht [Hazal]: Ik ben dol op smoothies en alles wat vers is. Alleen niet goed voor mijn portemonnee. De sapjes zijn altijd rond de twee euro. Dit sapje kocht ik bij Aldi en vond ik niet zo erg geweldig. Vaak als ik in de ochtend iets langer in mijn bed blijf en mijn ontbijt oversla, haal ik bij de Albert Heijn altijd een smoothie. Ik neem dan mijn chiazaadjes + lijnzaadjes van huis mee. #yolo 


 photo The-Sisters-Diary02_zpsa953c73a.jpg

Links [Hazal]: Ik ging sporten: kracht en cardio. Omdat ik weinig tijd heb, ga ik iets langer door in de sportschool dan een gemiddeld iemand. Ik weet dat het niet het beste is om te doen, maar het moet helaas. Van touwtje springen, tot aan kracht. Dan kan jij jezelf #bezweet en lelijk noemen.

Rechts [Hazal]: Hallo nieuwe liefde! Eindelijk nam ik een ander abonnement + toetstel. Ik heb net iets langer dan twee jaar de Iphones 4s gehad. Aangezien ik Vodafone erg prijzig vind voor een student, ben ik maar overgestapt naar Tele2. Ik zou voor hetzelfde abonnement zes euro meer per maand betalen! Nou aangezien ik over paar maanden geen stufi krijgt, moet ik op de centen letten. Ik ben overigens wel benieuwd hoe het netwerk van Tele2 is. Mijn nieuwe simkaart gaat over anderhalf week in. Gelukkig leef ik op WiFi en zal het geen groot probleem zijn. Denk ik...


 photo The-Sisters-Diary08_zps6fbc5fa6.jpg

Link [Hazal]: Ik knalde even een selfie uit. Mag ook wel eens gebeuren.

Recht [Cana]:Samen met Hazal en Roshelle ging ik naar het Shoeby event ik Den Haag. Ik kwam vanuit stage en ik was hartstikke moe. Het was erg gezellig en wat is dit een leuke winkel. Ik had een heel ander beeld van Shoeby. Ze hebben zelfs een atelier en een cafeetje! 


 photo The-Sisters-Diary07_zpsec65ccac.jpg

Links [Hazal]: Ik ging shooten met Shirley. Was weer gezellig net als vroeger. Dit moet ik vaker doen! 

Rechts [Hazal]: Is het geen plaatje? Dat zeg ik altijd als ik op de grachten loop. Ik woon zelf in een rustig gedeelte van Amsterdam en ik vind het heerlijk om dan zo de stad te bewonderen. 


 photo The-Sisters-Diary14_zpseba9056c.jpg

Links [wij]: Miskopen? Wie kent ze nou niet? Deze sneakers gingen terug. Ze zijn blauw en paars qua kleur. Mwa...

Rechts [Hazal]: Ik ben een theeleut. Altijd thee. Gewoon omdat ik niet van koffie houd en ook niet lust. Bij mij op school weet het mannetje die koffie verkoopt dat ik altijd thee bestel zonder dat ik het doorgeef. Sinds kort verkopen ze ook muntthee. #liefde

 photo The-Sisters-Diary13_zps6603d133.jpg

Links [Cana]: Ik had een gaatje om naar de film te gaan. Ik ben naar de Hunter Games gegaan met Begum en Rima. Wat een leuke fim! Hazal bleef thuis omdat dit niet haar genre is.

Rechts [Hazal]: Vapiano date met vriendinnen is altijd gezellig! Ik houd van pasta en pittig; nou dat kreeg ik. Yummy!

 photo The-Sisters-Diary09_zps12c51a49.jpg

Links [Cana]: Het was weer tijd voor de griepprik. Ik heb zo 300 man geprikt op een dag (op stage).

Rechts [Cana]: Ik vond even tijd om met vriendin Duro af te spreken. Gezellig bij de Starbucks.


 photo The-Sisters-Diary10_zpse5b335f7.jpg

Links [Hazal]: Koffiedate? Nee, ik doe aan muntthee dates. Er zit een Coffee Company naast mijn school en dat betekent af en toe lekker dates plannen. Zo ging ik gezellig aan de thee met vriendin Alyssa. We hoeven elkaar maar aan te kijken en wij bestellen altijd hetzelfde. 

Rechts [Hazal]: Ik moest werken en ik ging voor een maaltijdsalade. Als er maar maaltijdsalade is die ik echt lekker vind, is het deze wel. Helaas las ik het achterkantje en zag ik dat er suiker in zat. Waarom, maar dan ook waarom stoppen ze overal suiker in eten?!

 photo The-Sisters-Diary11_zpsb56955a3.jpg


Links [wij]: Als je aan ons zou vragen: "Wat is jullie favoriete gerecht?". Zouden wij daarop antwoorden: patatje special; mayo met ketchup én extra uitjes. Lekker Hollands, maar zo heerlijk. Daarnaast delen wij altijd een frikandel of een kroket. Als dat geen liefde is haha.

Rechts [Cana]: Het huis uit gevlucht omdat ik bezoek had. Dan maar de bieb op zoeken. Gelukkig verliep dat goed.

 photo The-Sisters-Diary12_zps6d8d9b56.jpg

Links [Cana]: Tijd voor praktijkopdrachten op school. Dat heb je als een medische opleiding volgt. Wel altijd interessant.

Rechts [Hazal]: Ik krijg deze prachtige Prada bril maar niet uit mijn hoofd. Ik kwam de bril tegen tijdens de persdagen. Helaas hangt er een prijskaartje aan waar ik alleen "au" op kan zeggen. Ik denk niet dat Sinterklaas mij de bril vandaag cadeau heeft gedaan..




Zo dat was weer een drukke maand! December is begonnen en wij gaan vandaag lekker Sinterklaas vieren met de familie. Voor je het weet is het weer kerstvakantie. Wij tellen de dagen af!


Liefs,
The Sisters



ENGLISH: Another month passed by. This is how our November looked like.

9 comments:

  1. Ziet er gezellig uit, leuk idee van die plak tattoos! Xx

    ReplyDelete
  2. Wat ben je goed bezig met sporten Hazal! Leuke foto's weer:)

    xx Laura

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt! Ik probeer het weer rustig om te pakken, gaat de goede kant weer op :D

      Xx

      Delete
  3. Wow, die tattoo ziet er echt uit zeg! Fijne diary!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vond ik ook! Dat heb ik vrij weinig met neppe tattoos :)
      X

      Delete
  4. Wat een super leuke foto's! Die tattoo is echt heel mooi x

    ReplyDelete
  5. Leuke diary!! Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat met Cana!

    xx

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters