NEW IN; NIKE ROSHE RUN HYPER PUNCH

4 January 2015


 photo Nike-Roshe-Run-Hyper-Punch_zps54f8d9e3.jpg

Waar kan je mij mee gelukkig maken? Nieuwe schoenen die geen blaren geven. Ik heb veel schoenen in de kast die ik niet te vaak draag, omdat zij mij blaren geven. Ik trek dan vaak ook mijn sneakers aan omdat ze gewoon heel lekker zitten. Ik word er natuurlijk niet langer door, maar soms is 1.60 zijn prima. Vandaag laat ik mijn nieuwste sneakers aan je zien!

 photo Nike-Roshe-Run-Hyper-Punch02_zps146829ba.jpg  photo Nike-Roshe-Run-Hyper-Punch01_zps1a4cd0e0.jpg
Shoes: Nike Roshe Run Hyper Punch

Het is wellicht niet het seizoen van sneakers, maar als wij een seizoen konden overslaan droeg ik ze nu al. Ik zal nog even wachten totdat wij de koude dagen hebben gehad, maar zodra het warmer wordt, ben ik weer sneaker proof.

Ik had al eerder vorig jaar de standaard Nike Roshe Run besteld, maar er was tijd voor een nieuwe aangezien ik ook op sneakers werk. Sommige schoenen hebben tijd voor vervanging. Mocht het je niet opvallen, ik ben heel dol op zwarte schoenen. Daar kan ik mijzelf altijd moeilijk voor in houden. Dat is ook wel de reden dat mijn schoenen bijna allemaal zwart zijn! Maar zeg nou zelf, met zwart kan toch vrij weinig mis mee gaan?


Liefs,
Hazal


ENGLISH: I ordered a pair of new sneakers. If you are following me longer, you might know that almost every shoes I own, is black. You can't go wrong with black shoes isn't it?

13 comments:

  1. Die zijn leuk! Ik hou van Nike. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ook! Ik heb ook echt vier paar schoenen die ik vaak draag <3

      Delete
  2. ik ben gek op roshe sneakers, en deze zijn ook echt suuuper pretty!
    xx ish
    Tiny Heart Beats

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ook, mijn andere draag ik echt heel vaak! Vooral als het warmer wordt <3

      Delete
  3. Aah ik vind ze echt heel gaaf!

    xo

    ReplyDelete
  4. Wauw, die zijn echt supervet! Dat detail van die rode puntjes maakt 't echt af :)

    ReplyDelete
  5. Ik heb nooit Runs gekocht omdat iedereen er in liep maar deze zijn wel gaaf! Ik hoor ook echt van iedereen dat ze heerlijk lopen!


    www.theycallmetrue.com

    ReplyDelete
  6. Ze zijn echt heel leuk!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  7. Oh wauw, wat een mooierds! Ik ben jaloers, hihi ;)

    xx Alex

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters