OUTFIT: COLD DAYS

9 January 2015


 photo IMG_7822_zpse66fda5d.jpg
Top: New Look / Jeans: Primark / Shoes: H&M / Blouse: Primark

Dat is lange tijd geleden een outfit van mij op ons blog, het is al meer dan een maand geleden. De reden daarvoor zijn: mijn operatie die ik onderging, de drukte met school en stage. Ik ben ook behoorlijk ziek geweest in de vakantie, dus dat hielp ook niet echt mee.

Het is een vrij drukke periode voor mij, want ik zit namelijk in mijn laatste jaar. Ik heb nog paar maanden te gaan en ik vind het super spannend. Verder wil ik na mijn diploma-uitreiking rusten en dingen doen waar ik lekker kan relaxen. Ik hoop natuurlijk een leuke baan te vinden in 2015, dus wie weet. Ik hoop dat ik gauw weer de oude word, zodat ik ook outfit foto's kan nemen!


Liefs,
Cana


ENGLISH: Another outfit, because I'm back (well a little). I had my surgery and I was really sick in these two weeks. Also I have a lot of stress with school, because it's my last year. Hopefully I will pass and find a job this year!

8 comments:

  1. Aah die blouse heb ik ook. Echt een favoriet van mij. Maar jij hebt het wel echt heel tof gecombineerd meid. En ik hoop dat alles goed is gegaan met de operatie en dat je snel weer de oude bent!

    ReplyDelete
  2. Leuk dat blousje er onder! Heel veel beterschap nog!

    xo

    ReplyDelete
  3. wat een aparte kleur is de trui...erg mooi!

    ReplyDelete
  4. Super leuk die trui over die blouse! En hoe gaat het nu met je? En veel succes nog de komende tijd! x

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters