RECAP OF 2014

1 January 2015



 photo xxIMG_1676_zps6f8d4ae0.jpg

Ongelofelijk hoe snel een jaar voorbij is gevlogen, wij kunnen oudejaarsavond van vorig jaar als de dag van gisteren herinneren. Gezellig met de familie bij elkaar komen en tig gerechten gegeten. Samen bekeken wij het vuurwerk. Dit jaar zijn wij lekker thuis gebleven en hebben wij films gekeken. Natuurlijk onder het genot van zelfgemaakte oliebollen!

Vandaag nemen wij jou in 2015 mee, naar ons jaar in 2014. Wat is er allemaal gebeurd?



 photo RECAP-OUTFIT-HAZAL1_zps17771764.png
Sister Hazal 


 photo RECAP-OUTFIT-CANA1_zpsaa3c9d61.png
Sister Cana


HAZAL:
In 2014 heb ik leerzame en mooie moment beleeft. Aan het begin van 2014 kwam de documentaire Business Bloggers uit. Ik werd een aantal dagen gevolgd door een team om mijn leven van een blogger te laten zien. Van studeren, outfit foto's maken tot aan events. Je kunt de documentaire hier te zien. 

Ook ben ik wat aantal kilo's verloren, ben ik spieren gaan kweken en probeer ik dat weer op te pakken. Ik had het sporten ergens in mei stil laten liggen omdat ik flink overspannen was door school. Ik had een heleboel herkansingen en nieuwe tentamens staan die ik allemaal moest halen. Ik heb mij toen anderhalf maand thuis afgesloten van alles en ik heb hard geleerd. Ik heb de leuke stranddagen in juni gemist en het WK. Maar ik sloot het goed af: ik behaalde namelijk mijn propedeuse dit jaar! Gewoon in één jaar! Er waren genoeg mensen die ooit tegen mij zeiden: "Als je één opleiding niet hebt gehaald, haal je nooit je propedeuse als je een ander opleiding volgt." Nou guess what? Het lukte mij gewoon!

Daarnaast heb ik in de zomer flink genoten van de festivals. Waaronder Appelsap, Dance Valley, Damaris en Het Wilde Westen. Maar ik heb ook dagen lang op het strand gezeten en geen reet uitgevoerd. Gewoon om bij te komen. Gelukkig heb ik altijd hele leuke vriendinnen die ervoor zorgen dat ik mooie (zomer)dagen beleef.

Met het bloggen heb ik veel geleerd. Je hoeft niet perse een blog post plaatsen omdat het moet. Vooral toen ik overspannen was, had ik mijn blog op een laag pitje gezet. Wat overigens voor mij erg hielp. Ik heb altijd gezegd: het is jouw blog en jij bepaalt wat en wanneer erop komt. 2014 was ook het jaar dat wij een nieuwe lay-out kregen met onze blog, die net wat strakker en mooier was dan eerst. 


CANA:
2014 vond ik eigenlijk een zwaar jaar. Mijn gezondheid liet mij in de steek, waar ik eigenlijk niet veel over kwijt wil. Ik probeer te kijken naar de toekomst en ik hoop dat ik weer helemaal mijzelf kan zijn in 2015!


Zo te horen hebben wij ieder een ander kijk op 2014. Wij hebben er beiden veel van geleerd en zijn erg benieuwd wat 2015 ons zal opbrengen. Wij wensen jullie allemaal een mooi en gezond jaar toe!


Liefs,
The Sisters



ENGLISH: Another year passed by. We both learned a lot of this year and we both hope 2015 will be an awesome year for us!

2 comments:

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters