WHISLIST: WINTER ESSENTIALS

29 January 2015


 photo WINTER-COLLAGE_zpsac730013.png




Nu de koude dagen zijn aangekomen, zouden wij het liefst de hele dag thuis willen blijven. Lekker warm op de bank en gezellig niets doen. Helaas zijn de tentamenweken voorbij gegaan en kijken wij stiemen uit naar de volgende vakantie. Best erg om dat zo te zeggen... 
Wij hebben ook een wishlist opgesteld die wij maar al te graag zouden willen! Want zeg nou zelf, als het kouder wordt, surf je toch ook zo snel op websites achter de laptop dan dat je een winkel in loopt? :)

Marmerschaal - H&M
Ketting - Fashionology
Sieraden - Michael Kors 
Lipstick - MAC 
Sjaal - Acne


Liefs,
The Sisters



ENGLISH: We made a little wishlist because we would like to add all of these at home <3.

8 comments:

  1. Wat een fijne wishlist! Ik zou het ook allemaal wel willen hebben:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  2. awesome !! ;-)


    xoxo



    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Prachtige wishlist! Ik vind het horloge pretty!!!

    ReplyDelete
  4. Lipstick van Mac zijn onmisbaar in je stash :) Ik heb er 2 en gebruik ze bijna dagelijks. Mooie wishlist!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Helemaaal waar! Mijn favoriete lipstick is ook van Mac :D

      X

      Delete
  5. Ik kan me wel vinden in deze wishlist geloof ik! Echt toffe items hebben jullie uitgezocht, die stolp vind ik ook heel tof. Weten jullie nog waar die vandaan komt? En die lipstick: <3 <3 :) Liefs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee helaas! Dat zouden we ook graag willen weten :(

      X

      Delete
  6. Oh wat mooi allemaal!
    Vooral die marmerschaal moet ik hebben <3
    Liefs Lonneke

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters