INTERIOR: TIJD VOOR MARMER EN ZILVER

7 February 2015

 photo Marmer-cactus-interieur02_zps6cc98f63.jpg

Als je vraagt waar ik van houd is het wel zilveren sieraden. Goud is bijvoorbeeld een kleur die je bijna niet ziet tussen mijn sieraden. Ik denk dat iedereen wel een kleur heeft; de één draagt goud de ander draagt zilver. Ik houd niet alleen van goud, maar ook van cactussen en mooie interieur stukken.

Zo zag ik twee weken geleden de marmere schaaltjes weer tegen op H&M. Nadat ik ze één keer voorbij heb laten gaan, moest ik ze nu bestellen. De grote en de kleine. Je vindt ze trouwens hier en hier. Ze kunnen echt overal mee gecombineerd worden. Enorm leuk! Voor nu heb ik mijn sieraden erop gezet en een aantal van mijn cactus plantjes. Daarnaast bestelde ik ook wat sieraden bij Fashionology. Zoals het kettinkje hieronder en de oorbellen. Ik draag sinds jaren weer oorbellen, gek gevoel is dat. Ik zit zelf na te denken om een extra gaatje te nemen in oorlel, maar daar ga ik nog even goed over nadenken. Helaas heb ik één van de oorbellen verloren (nadat ik de foto's had gemaakt), maar gelukkig heb ik ze opnieuw besteld. Ze zijn zo leuk! 

Liefs,
Hazal 


 photo Marmer-cactus-interieur01_zps28719b21.jpg
 photo Marmer-cactus-interieur_zps67027c5a.jpg  photo fashionology_marble__zps15c8796b.png

17 comments:

  1. Die schaaltjes zijn zo leuk, vooral in combinatie met de cactussen!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Waauw! Ik hou zo erg van de minimalistische stijl, qua kleding maar ook qua interieur :) X

    ReplyDelete
  3. Mooie sieraden en foto's Hazal! En ik heb de marmeren schaaltjes ook besteld :).

    ReplyDelete
  4. Die schaaltjes zijn zo leuk! Erg minimalistisch maar helemaal mijn stijl! x

    ReplyDelete
  5. Leuk bakje! Ik draag zelf alleen maar zilver :)

    xo

    ReplyDelete
  6. Ahh wauw, ziet er echt heel mooi uit!

    xx

    ReplyDelete
  7. Aaahhh die schaaltjes van de H&M zijn zooo moooi!!! Lurveeee itttt! x Laura

    styleandsushi.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Omg love this!
    Haha zit mezelf nu echt voor mn kop te slaan dat ik jullie blog niet véél vaker lees.
    Heb jullie gelijk ff toegevoegd aan m'n lijstje :)

    ReplyDelete
  9. wat een onverwacht mooie combinatie, marmer en zilver....top!

    ReplyDelete
  10. Zo leuk die schaaltjes!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  11. fine watch ;]

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. mooie schaaltjes en fijne sieraden!

    ReplyDelete
  13. Die schaaltjes zijn zo leuk!! Ik draag nu ook weer sinds een tijdje oorbellen, na ongeveer 2 jaar zonder te hebben gelopen. Het voelde in het begin zo gek! Nu ben ik er weer helemaal aan gewend, haha.

    ♥♥♥

    ReplyDelete
  14. Super chique en minimalistisch!

    ReplyDelete
  15. Oh wow die zijn geweldig,
    had echt niet verwacht dat ze van de H&M zouden zijn zeg!
    Deze foto's zijn ook echt mooi!

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters