NEW IN; EBAY AANKOPEN

24 February 2015


 photo EBAY-AANKOPEN03_zpsc7fc0f10.jpg

Bijna een maand geleden deed ik mijn eerste Ebay bestelling. Ja, mijn eerste! Ik had hiervoor nog nooit bij Ebay besteld, maar het is zo simpel dat een kind de was kan doen. Ik had echt niet verwacht dat het zo snel ging. Mijn eerste bestelling kwam binnen een week binnen. Dat had ik écht niet verwacht. Van de week ontving ik mijn ene laaste Ebay product. Ik wilde nog even wachten met het plaatsen van dit artikel, want ik wacht nog steeds op één artikel. Helaas moet ik hier nog steeds op wachten. Voor nu deel ik graag mijn aankopen.

Het eerste kettinkje kwam ik overal tegen op Instagram. Voor belachelijk hoge prijzen. Terwijl ik wist dat het vanuit China kwam. Na eventjes zoeken, vond ik het voor een bedrag van ongeveer €6,60. Spot goedkoop als je het aan mij vraagt. Daarnaast was ik op zoek naar een mooie hanger. Ook dit soort hangertje kwam ik vaak tegen op Instagram of bij kleine webshops. Ik had thuis nog een ketting gevonden, waar ik dit hangertje bij deed. Ik betaalde voor het hangertje ongeveer €3,-. Als laatst kocht ik deze leuke rietjes. Ze zijn enorm leuk voor smoothies en andere drankjes. Ook erg leuk voor verjaardagen! Hier betaalde ik €0,99 dollar voor. Dat is ook weer spot goedkoop. 

Voor nu ben ik tevreden met mijn aankopen en wacht ik even op mijn laatste product. Daarna ga ik misschien weer wat bestellen! Ik ben benieuwd of jullie ook mooie producten vinden voor een koopje?

Liefs,
Hazal


 photo EBAY-AANKOPEN02_zpsd1dab96c.jpg  photo EBAY-AANKOPEN01_zps94a5774d.jpg

9 comments:

  1. awesome look ; >

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Leuke aankoopjes! Ik ben echt een eBay addict, koop die rietjes ook altijd :)

    ReplyDelete
  3. Aah leuk! Ik zoek ook al een tijdje zo een ketting :)

    xo

    ReplyDelete
  4. Wat heb je leuke aankopen gedaan, vooral de kettingen vind ik echt beide heel erg mooi! x

    ReplyDelete
  5. Ah super leuke aankoopjes, ben gek op Ebay!

    ReplyDelete
  6. Mooie dingen! Ik heb nog nooit besteld bij eBay, ik heb altijd een idee dat het een gedoe is. Slaat eigenlijk nergens op dat ik dat denk, want je hoort er veel goeds over! Dus misschien moet ik binnenkort toch maar voor het eerst bestellen, haha. X

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige hanger heb je gekocht, de kleur vind ik helemaal geweldig om naar te kijken...Love it!

    ReplyDelete
  8. Myrte Riethorst6 March 2015 at 18:40

    Ah die ketting is perfect! Ik volg inderdaad ook een instagram, en de prijzen lopen op tot zeker €60,- volgens mij. Heel tof! Heb je een linkje voor me? (Of kijk ik erover heen?)
    -xxx-

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters