OUTFIT: BLACK AND RIPPED JEANS

16 February 2015



 photo OUTFIT-OF-THE-DAY01_zps33814cc6.png

Gisteren was het tijd om even outfit foto's te maken. Het is voor mij soms lastig om tijd te vinden om foto's te maken, vooral nu ik niet altijd kan rekenen op een fotograaf. Misschien moet ik op zoek gaan naar een tijdelijke nieuwe fotograaf? Maar daar moet ik ook nog wel tijd voor kunnen maken. Ik denk dat het nu wat lastiger wordt, aangezien ik samen met mijn projectgroepje het onderzoek moet afronden en daar komen heel wat dingen bij kijken. 

Over mijn outfit gesproken. Een tijdje terug liep ik in de Zara en kwam ik deze trui tegen. Hij is lekker warm en het heeft wat slierten erop. Normaal gesproken vind ik het te veel poespas, maar soms maak ik weleens een uitzondering. Ook vond ik weer tijd om mijn ripped jeans uit de kast te halen. Zo om mijn outfit af te maken. Vergeten jullie weleens een kledingstuk in de kast? Ik kan echt blij worden als ik iets terug vind! Misschien is het tijd om mijn kleding te verkopen die ik niet vaak draag...

Liefs,
Hazal



ENGLISH: It's sometimes a bit hard for me to find the time to shoot some photos! When I find that time, it's time to shoot!


Jacket: Vintage / Top: Zara / Jeans: Primark / Black Boots: Comanoir

 photo OUTFIT-OF-THE-DAY03_zpsc58e2f5d.png  photo OUTFIT-OF-THE-DAY02_zps079cc781.png  photo OUTFIT-OF-THE-DAY04_zps37264ebe.png

10 comments:

  1. Heel tof die ripped jeans! Zo eentje wil ik ook nog aan m'n collectie toevoegen :) X

    ReplyDelete
  2. Gave look heb je aan! Heel tof ook met deze achtergrond. Daar hou ik wel van:)

    ReplyDelete
  3. Je trui ziet er heel tof uit! :) Hij is niet heel heftig zeg maar, haha. Ik vind ook inderdaad heel vaak vergeten kleding terug. Ik probeer nu een heleboel te verkopen, maar het wil helaas nog niet echt lukken..

    ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie outfit, je broek vind ik zo gaaf!

    ReplyDelete
  5. Wauw mooie outfit! Staat je super :)

    ReplyDelete
  6. Ik vind de trui heel tof! Succes met het afronden van je project :)

    xo

    ReplyDelete
  7. Zara heeft altijd zo'n leuke dingen, echt één van mijn favoriete winkels. Die trui is dan ook super léuk EN wat een leuk jasje/ripped jeans, gewoon dus een hele mooie outfit! ;)

    xx naomi Naomi in Wonderland

    ReplyDelete

Thanks for taking time to read Sisters and Sisters.
We appreciate every comment and hope to see you back!

With love,
Sisters and Sisters